din stackar har du varit förkyld :-S haha kommer o tänka på reklamen som gick för ett par år sedan.
Vad har du för Tatuering/ar
Kollaps
X
-
-
Måste erkänna att jag rymmer hemifrån när sambon blir förskyld. Jag har dessutom svårt att visa sympati när sambon är förskyld. Det är en förskyldning inte Kolera! *skratt*
Tänk om killar fick lingonvecka en gång i månaden med den hääärliga värken man får med på köpet. *retas*Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
är det inte vi som får huvudvärk en vecka i månaden när våra respektive får det då? :-p"Rimma på silver"Kommentar
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.Kommentar
-
Ahahahah!!
Stackars killar! Jag brukar säga (märker det själv ganska bra ) när jag blir Pms kärringGår över på en dag
Imorgon ska jag släpa sambon till tatuering studion i Etuna, Blue LotusSka dit och snacka om mitt motiv.
Har ännu inte hittat en bra sköldpadda, hoppas på att de kan rita några åt migVill ha lite cartoon känsla över det hela *leR*
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
eller ännu värre! Pmdd besvär a fyfan!!
Vet en tjej som har det och hon är olidligt jobbig!!!
Jag ska också ta tag i min tattuering. världens coolaste tattuering är det!!!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Jag har en fånig tribal på ena överarmen som jag ångrar att jag gjorde
Skulle gjort ett av maidens skivomslag istället som jag tänkte innan.....suck
Det får dock bli nästa gång istället.
Ska ev. till miami på lite skön solsemester i mars/april ett par veckor och då ska jag kolla om dom har nån ledig tid på nån studio där över.________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
ta snubbarnas studio i miami inkkanske man ser dej discovery
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Tanken har ju slagit mig det ska jag villigt erkänna men risken är väl att dom är fett fullbokade eller så e dom inte ens där utan ute och glider.
Tänkte faktiskt maila dom om jag hade kommit över en adress dit till studion.________________________________________________
Matte med finaoch
Kommentar
-
Det vore grymt coolt! en kompis son var där, då var inga av de man ser på tv där. Var 7 st andra som tatuerade, och han fick en tid för dagen därpå, men som sagt inte av ngn av "kändisarna"
Jag funderar på att göra Hitta Nemo sköldpaddan, den lilla sköldpadda ungen
Svart O Vitt och sen på skalet ska det stå MAELivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Det vore grymt coolt! en kompis son var där, då var inga av de man ser på tv där. Var 7 st andra som tatuerade, och han fick en tid för dagen därpå, men som sagt inte av ngn av "kändisarna"
Svart O Vitt och sen på skalet ska det stå MAE
Den var lite söt den sköldisen ju________________________________________________
Matte med finaoch
Kommentar
-
Svart O Vitt och sen på skalet ska det stå MAE
aww va söt har aldrig sätt filmen!bra?Jag har ej dyslexi så känn er hemma att klaga på min stavning.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar