Barn är härliga

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mick13
    • May 2008
    • 1796

    #16
    Jep o nu sitter man här mitt i natten för att man är pappa till ett barn som inte vill sluta och äta på nätterna verkar ha somnat nu efter 1½timmes i stort sätt konstant skrikande efter mat. Jo vist är dom härliga de små liven.... Igrå natt höll hon i gågn i två timamr och en kvart....
    In vino veritas, in aqua sanitas

    Kommentar

    • Joacim
      • December 2003
      • 964

      #17
      Jadu Mick13, det är i de lägena man undrar om det var värt 10 sekunders njutning
      Det finns 10 sorters människor här på jorden.
      De som förstår binära tal och de som inte gör det.

      Kommentar

      • Mick13
        • May 2008
        • 1796

        #18
        Ursprungligen postat av Joacim
        Jadu Mick13, det är i de lägena man undrar om det var värt 10 sekunders njutning
        Mmmm det var det värt
        Nu har hon blivit en söt liten lintot som börjar och gå efter möblerna hon sover oftast fram till 5:30 för att äta en liten skvätt välling och sedan sover hon fram till 8:00 men de två andar brukar glutta på ögonen vid 7:00 och vilja upp och kika på barn TV
        Senast redigerad av Mick13; 14 May 2010, 12:21.
        In vino veritas, in aqua sanitas

        Kommentar

        • Marnat
          • November 2009
          • 2012

          #19
          Ursprungligen postat av Mick13
          Mmmm det var det värt
          Nu har hon blivit en söt liten lintot som börjar och gå efter möblerna hon sover oftast fram till 5:30 för att äta en liten skvätt välling och sedan sover hon fram till 8:00 men de två andar brukar glutta på ögonen vid 7:00 och vilja upp och kika på barn TV

          Sover de till sju? Vilken lyx :P

          Både stor och lillkillen hos oss har tagit fasta på att knalla upp vid 05.30, värst är att även jag vant mig vid det nu.

          Även vi har haft en skrikig bebis senaste tiden, 6 tänder på väg just nu och han har ont så in i h-vete skulle jag tro
          \\54L Apistos//
          \\234L SA//
          MVH Marcus

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            #20
            min brorsdotter har fått tänder.. Och dom ska hon gärna pröva. det gör ONT.
            Sen har hon förfärliga naglar:O som hon nyps med...Jag har en leverfläck på kinden och den rev hon nästan av igår... ajaj, men tänderna är värre
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • Mick13
              • May 2008
              • 1796

              #21
              Min dotter drygt ett år kallar alla hundar för syhsyh för vår hund heter Sinja
              =)
              In vino veritas, in aqua sanitas

              Kommentar

              Arbetssätt...