PWSS stängt över sommaren?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Whistler84
    • November 2007
    • 850

    PWSS stängt över sommaren?

    För ett par veckor sedan gjorde jag en beställning på PWSS.se, fick några dagar senare ett mail om att det var restnoterat men skulle komma några dagar senare.

    Nu har jag ringt varje dag i över en vecka till kontorstelefonen, till Patricks mobil, till Suss mobil och har mailat sex gånger, utan att få svar en enda gång!

    Har de tagit semester när folk sitter och väntar på sina saker? Allt är ju betalt och klart, men jag får inte hem något.

    Någon som vet mer än jag?
  • Tobbe R
    • May 2009
    • 654

    #2
    Ursprungligen postat av Whistler84
    För ett par veckor sedan gjorde jag en beställning på PWSS.se, fick några dagar senare ett mail om att det var restnoterat men skulle komma några dagar senare.

    Nu har jag ringt varje dag i över en vecka till kontorstelefonen, till Patricks mobil, till Suss mobil och har mailat sex gånger, utan att få svar en enda gång!

    Har de tagit semester när folk sitter och väntar på sina saker? Allt är ju betalt och klart, men jag får inte hem något.

    Någon som vet mer än jag?
    Ja, alla som kan läsa, står klart på hemsidan att de har semesterstängt v. 29-31. De skickar beställningar men svarar inte i telefon.
    Tobbe

    Kommentar

    • Whistler84
      • November 2007
      • 850

      #3
      Tobbe R: Tack! men särskilt klart var det inte.

      De hade skrivit det längst ner på sidan som börjar med nya varor. Stod ingenting om semester på Köpinformation eller Kontakt.

      Fortfarande konstigt att jag inte fått mina varor och att de inte svarar på mail.

      Kommentar

      • Tobbe R
        • May 2009
        • 654

        #4
        Ursprungligen postat av Whistler84
        Tobbe R: Tack! men särskilt klart var det inte.

        De hade skrivit det längst ner på sidan som börjar med nya varor. Stod ingenting om semester på Köpinformation eller Kontakt.

        Fortfarande konstigt att jag inte fått mina varor och att de inte svarar på mail.
        Jag tolkar det som att man kör minsta möjliga just nu, de har trots allt semester. Förvisso irriterande men fåmansföretag som det här kan inte trolla och inte heller hålla allting på lager. De är beroende av sina leverantörer som kanske också drar ner under semestertider. F.ö säger de också att det kan ta upp till 20 dagar att få grejorna och du har fått besked om att de är restnoterade.
        Tobbe

        Kommentar

        • Whistler84
          • November 2007
          • 850

          #5
          Nej, jag lade beställningen på en måndag och fick på onsdagen besked om att varan var restnoterad men skulle finnas i lager på fredagen eller måndagen därpå för att skickas till mig samma dag. Och ja, vi är uppe i över 20 dagar nu, så...

          Telefon förstår jag att de inte svarar på pga semestern, men det var utskrivet på ett ställe där det inte var uppenbart att man skulle leta och de har ingen telefonsvararfunktion som man förväntar sig (även av ett fåmansföretag).

          Kommentar

          Arbetssätt...