explorer.exe

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • erikthur
    • March 2004
    • 9953

    explorer.exe

    Nu har jag två misslyckade mpg-uppladdningar på 0 byte som jag till slut lyckats baxa till papperskorgen (men kan inte radera dem) och om jag bara tittar i papperskorgen får explorer.exe fnatt och tar 50% av CPU (vista). Jag vet att jag kan starta om explorer.exe men kan det finnas något sätt att bli av med problemet utan att gå tillbaka till start?
    (Unlocker är bra men kan inte hjälpa mej i paperskorgen tyvärr)
    Killies is a lifetime passion
  • Markus1984
    • November 2008
    • 2606

    #2
    Det finns flera virus-program man kan installera och använda Ta-bort funktionen i. för att plocka bort jobbiga filer.

    Nu är jag osäker på vilket just jag använde när jag hade samma problem..men om du kikar lite på info om några program så ska du se att du finner den funktionen..

    Om detta inte hjälper dig något kan jag fråga en god vän som sysslar mycket med ettor och nollor.
    Medlem i Västerås Akvarieförening www.vaaf.se!

    Kommentar

    • larsemil
      • June 2008
      • 172

      #3
      virus? finns det fortfarande. ? jag trodde det hade försvunnit men hade tydligen fel. vad vet jag, har inte använt windows på några år. www.ubuntu.com - garanterat virusfritt.

      Kommentar

      • XenOn
        • March 2008
        • 1008

        #4
        Ursprungligen postat av erikthur
        Nu har jag två misslyckade mpg-uppladdningar på 0 byte som jag till slut lyckats baxa till papperskorgen (men kan inte radera dem) och om jag bara tittar i papperskorgen får explorer.exe fnatt och tar 50% av CPU (vista). Jag vet att jag kan starta om explorer.exe men kan det finnas något sätt att bli av med problemet utan att gå tillbaka till start?
        (Unlocker är bra men kan inte hjälpa mej i paperskorgen tyvärr)

        Eftersom det är vista utesluter jag nästan virus...men för att vara på säkra sidan scanna en full system scan eller ta bort lite överflödig data med hjälp av CC cleaner http://www.brothersoft.com/downloads/cc-cleaner.html

        Rekommenderar istället mozilla firefox som din webbläsare istället för explorer. Snabbare laddningstid.
        Gräv bort Sverige från Skåne! Hellre köpenhamn som huvudstad.

        Kommentar

        Arbetssätt...