En förfrågan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    En förfrågan

    Varför brukar det ibland ploppa upp en ruta som där står Osd Låg,när man sen klickar bort det så dyker det upp igen och så upprepas det hela tiden...Nån som vet vad det menas med??
    Mvh.Patrik
  • heeke
    • April 2003
    • 5033

    #2
    OSD = On Screen Display

    Det är det första jag tänker på när man hör OSD.
    OSD är den typ av menysystem som bildskärmar, TV och DVD-spelare använder sig av. Dvs de visar menyn på skärmen.
    Kan ju ev vara någon DVD/film spelare du har installerad, men får inte ihop det med "Låg" om det nu inte är låg volym som avses.

    Klickar ner, säger du, det är alltså som en varnings ruta som poppar upp ?
    heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      #3
      Ursprungligen postat av heeke
      OSD = On Screen Display

      Det är det första jag tänker på när man hör OSD.
      OSD är den typ av menysystem som bildskärmar, TV och DVD-spelare använder sig av. Dvs de visar menyn på skärmen.
      Kan ju ev vara någon DVD/film spelare du har installerad, men får inte ihop det med "Låg" om det nu inte är låg volym som avses.

      Klickar ner, säger du, det är alltså som en varnings ruta som poppar upp ?
      Det är det som du nämner en gul varnings triangel som ploppar upp då jag trycker ner det så kommer den upp hela tiden.Och jag har inte installerat nån sorts DVD eller nåt liknande
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      Arbetssätt...