Enter har slutat fungera i MSN.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    Enter har slutat fungera i MSN.

    Ja, detta är ytterst underligt. Men när jag skriver till någon på msn så upphör enter-knappen att fungera. Det är ganska störande, för jag skickar ju alltid genom att trycka på enter, så nu glömmer jag det ibland. Och så kan jag inte byta rad. Allt går så långsamt.

    HJÄLP.

    Det enda som hänt i datoren på sistone är att jag installerade den senaste versionen av firefox. Sedan jag gjorde det så händer det även ofta när jag loggar in på msn att det står att det har blivit något script-fel med internet explorer, och så undrar de om man vill fortsätta använda script. Jag brukar trycka ja varannan gång och nej var annan, så jag tror inte det har med det att göra.
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.
  • 64an
    • August 2008
    • 20

    #2
    Hmmm inte så lätt att svara på, har du antivirus program?
    Annars går det alltid att avinstallera IE kör sedan windows update, läggs inte IE till då så gå till "lägg till ta bort program" och lägg till den igen, annars kan du testa Avast, väldigt bra antivirus prog. den skannar innan saker är igång.
    Du kan också försöka använda "HijackThis" men då endast för vana datoranvändare (tyvärr)
    Väldigt vanligt med trojaner som "disablear" funktioner, använd helst ingen toolbar hur bra de än låter för de integreras i IE (script)
    En Tanke! Somliga människor skapar trivsel så fort de visar sej, andra så fort de försvinner.

    Kommentar

    Arbetssätt...