Har någon samma problem?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • matte159
    • March 2007
    • 1147

    Har någon samma problem?

    Jag har nu i snart en veckas tid försökt att ladda upp bilder här, men när jag väl är igång lägger internet av. Det funkar att ladda upp till fototävlingen, filmer till youtube, bilder till facebook etc. men inte här Är det någon som upplever samma problem? Vad kan jag göra för att det ska funka? Jag har raderat cookies flera gången, men det hjälper inte...

    Tack på förhand!
    Mvh
    Mathias
    Fotoalbum
  • Johanski
    • February 2007
    • 3044

    #2
    Använder du internet explorer? Isåfall tycker jag du ska prova Mozilla Firefox. Snabbare, mer praktiskt och tydligen mer säkert för angrepp. Annars har jag ingen aning om vad du kan göra.

    Kommentar

    • matte159
      • March 2007
      • 1147

      #3
      Ursprungligen postat av Johanski
      Använder du internet explorer? Isåfall tycker jag du ska prova Mozilla Firefox. Snabbare, mer praktiskt och tydligen mer säkert för angrepp. Annars har jag ingen aning om vad du kan göra.

      Vi har inte Firefox, men jag ska lägga upp det som förslag (morsans dator nämligen)
      Mvh
      Mathias
      Fotoalbum

      Kommentar

      • SofiaBlomberg
        • February 2008
        • 59

        #4
        Som sagt, prova firefox.
        Kanske en dum grej, men har du kollat så inte bilderna du ska ladda upp är för stora?
        Nu ska vi se sa den blinde till den döve när den lame skulle hoppa höjdhopp.

        Kommentar

        • matte159
          • March 2007
          • 1147

          #5
          Ursprungligen postat av SofiaBlomberg
          Som sagt, prova firefox.
          Kanske en dum grej, men har du kollat så inte bilderna du ska ladda upp är för stora?

          Yes... De är pytte, pytte... Det borde gå och har funkat innan, men nu
          Mvh
          Mathias
          Fotoalbum

          Kommentar

          • admin
            Christian Alfredsson

            • November 2004
            • 11220

            #6
            Var någonstans på Zoopet försöker du ladda upp bilder. Forum, medlemsbilder?
            Christian Alfredsson
            Tekniskt ansvarig Zoopet

            Kommentar

            Arbetssätt...