Mitt tangentbord är så himla kasst!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • 3 guppy
    • February 2007
    • 2068

    Mitt tangentbord är så himla kasst!

    Mitt tangentbord på min bärbara är så himla kasst. Mellanslag, c, ä, x och t funkar knappt. Man måste trycka minst 10 gånger innan det bli nåt.
  • Guest

    #2
    Ursprungligen postat av 3 guppy
    Mitt tangentbord på min bärbara är så himla kasst. Mellanslag, c, ä, x och t funkar knappt. Man måste trycka minst 10 gånger innan det bli nåt.
    Då fick du trycka många gånger för att skriva nu då!?

    Kommentar

    • maria_
      • March 2007
      • 2867

      #3
      Har funderat på det med. Råkade spilla saft på mitt tangentbord en gång, men som tur var så överlevde det. Men vad gör man om tangentbordet på en bärbar blir sabbat? Det är ju inbyggt. :/
      Med vänlig hälsning,
      hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

      Kommentar

      • Trollsvans
        • November 2007
        • 1118

        #4
        Det är då man hoppas att man har försäkring och garanti... och en toppenbra orsak till att köra externt tangentbord till läpptopps, speciellt som ordinarie till dom är fullkomligt omöjliga att använda, iaf för nån med korvfingrar som mig.
        //Troll

        Har man satt yxan i båten, får man ro som fan.
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1052011

        Kommentar

        • fredd
          • February 2007
          • 3360

          #5
          jag gillar inte heller laptop tagnentborden, man känner inte vilka knappar man trycker på. ´
          Guppy, du får väl köpa ett nytt? Logitech har jag och dom är riktigt bra
          www.frfoto.tk

          Kommentar

          • Pazappa
            • May 2007
            • 330

            #6
            Det går att byta tangentbord på bärbara - men om man gör det själv förverkar man nog eventuell garanti. Måste faktiskt ge Dell en eloge, jag ringde och klagade på att min mellanslagstangent på min bärbara vad trög, dagen efter kom en tekniker hem till mig och bytte tangentbordet, allt på garanti.

            Kommentar

            Arbetssätt...