Dator/Data problem? ställ frågan här.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Raven
    • February 2005
    • 15385

    nån som kan rekommendera nåt kul spel ?

    precis avslutat Gun och kan ju säga att ja är glad att ja inte köpte de va definitivt inte värt dom där 300-500 spel brukar kosta
    LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
    Faktatråd Om AkvarieVatten
    Växtakvaristernas Paradis

    Kommentar

    • Gimbo
      • January 2005
      • 2734

      Kan varmt rekomendera Age of Empires III. Det är riktigt skoj. Hoppas bara att det kommer en expansion riktigt snart.
      -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

      Kommentar

      • Raven
        • February 2005
        • 15385

        redan kollat på spelet och verkar inte va nåt för mej.

        är främst inne på bilspel men är rätt dåligt på den fronten med vettiga realistiska spel.
        need for speed porsche, carmageddon och interstate76 är änsålänge dom 3 bästa.
        hhmm kan det bero på att förr satsa man på spelkänsla nu bara på grafik...

        sen är jag förtjust i skjutaskjuta spel.
        farcry ligger som oslagbar etta med unreal 2 - the awakening som stark 2:a och halflife2 på tredje plats.

        är lite svag för vissa fantasyspel som fable - the lost chapters och might&magic7

        kan ju tilläga att ja inte bryr mej om spelet är 1 vecka eller 10år gammalt.
        haha har f*n spel från 70talet i datorn.

        mattel intelivision och atari 2600 till exempel.
        dom hade intem ycke att arbeta med då men dom lyckades bättre än va speltillverkarna gör idag.
        LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
        Faktatråd Om AkvarieVatten
        Växtakvaristernas Paradis

        Kommentar

        • Gimbo
          • January 2005
          • 2734

          Håller med dig angående bilspelen. De var fan så mycket roligare förr när det fanns lite bilkänsla i dem och inte så mycket lull-lull.

          FarCry är något av det bästa som gjorts på länge. Någon som vet om det kommer en uppföljare? Medal of Honor är ett bra alternativ.

          Något annat som är en fröjd är Monopol
          -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

          Kommentar

          • Raven
            • February 2005
            • 15385

            finns ju diverse addons till farcry.
            provat 3 men dom va bara skit.
            va mest i praktiken bara ändring av grafiken i spelet inget annat.

            farcry satt jag med när internetuppkopplingen la av förra sommarn under en månad.
            när månaden va slut hade jag klarat spelet 6ggr och modifierat alla fordon och nästan alla vapen och fienden.

            farcry instinct finns men CENSURCENSURCENSURCENSURCENSURCENSURCENSUR så är det bara släppt på xboxen.
            FAN va ja hatar sånt.
            sitter å väntar på halo2 men de verkar TOTALT döfött.

            kommer antagligen få vänta tills unreal 3 släpps innan nästa vettiga skjutaspel finns.
            2:an va ju grymt bra för att inte tala om musiken i spelet va ju superbt bra, bästa ja hört hittills.
            LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
            Faktatråd Om AkvarieVatten
            Växtakvaristernas Paradis

            Kommentar

            • HazelCR

              Ursprungligen postat av Gimbo
              Kan varmt rekomendera Age of Empires III. Det är riktigt skoj. Hoppas bara att det kommer en expansion riktigt snart.
              Jag har nyss köpt det som en för tidig julklapp till mina barn. De bor inte hemma hos mig just nu. Lite klurig får man allt vara.

              Jag spelar nästan bara ettan eller tvåan eller dess expansion, när jag vill roa mig en stund, förutom rena strategispel som schack. Jag är däremot inte säker på att jag kommer att ta till mig trean , eftersom den verkar ha sina begränsningar, men den har kanske möjligheter också, som jag inte insett än så länge.

              Jag tycker nästan att det känns som de tillrättalagt för en expansion. det finns t.ex. färre folksalg än tidigare.
              Jag kanske måste tillägga att jag bara sett mina barn spela och diskutera hittintills jag själv har inte startat spelandet än.

              Kommentar

              • Gimbo
                • January 2005
                • 2734

                Ursprungligen postat av HazelCR
                Ursprungligen postat av Gimbo
                Kan varmt rekomendera Age of Empires III. Det är riktigt skoj. Hoppas bara att det kommer en expansion riktigt snart.
                Jag har nyss köpt det som en för tidig julklapp till mina barn. De bor inte hemma hos mig just nu. Lite klurig får man allt vara.

                Jag spelar nästan bara ettan eller tvåan eller dess expansion, när jag vill roa mig en stund, förutom rena strategispel som schack. Jag är däremot inte säker på att jag kommer att ta till mig trean , eftersom den verkar ha sina begränsningar, men den har kanske möjligheter också, som jag inte insett än så länge.

                Jag tycker nästan att det känns som de tillrättalagt för en expansion. det finns t.ex. färre folksalg än tidigare.
                Jag kanske måste tillägga att jag bara sett mina barn spela och diskutera hittintills jag själv har inte startat spelandet än.
                I så fall så måste du se till och börja spela spelet omgående
                Tyckte inte heller att det verkade vara en riktig höjdare jämfört med 2:an. Fast efter ett tag så blev det riktigt kul. Skulle vilja ge det betyg 7 av 10.
                -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

                Kommentar

                • janne dansk
                  • June 2004
                  • 1740

                  kanske nogot för nattuglar http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=14308 mvh janne
                  Fantasi är viktigare än kunskap.Albert Einstein

                  Kommentar

                  • Frågvis
                    • October 2005
                    • 1204

                    coolt
                    Den som frågar får veta

                    Kommentar

                    • Raven
                      • February 2005
                      • 15385

                      ser väldigt obekvämt ut.
                      går an om man tittar film men försöka skriva, själv skulle ja få kramp av de.
                      LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
                      Faktatråd Om AkvarieVatten
                      Växtakvaristernas Paradis

                      Kommentar

                      • Raven
                        • February 2005
                        • 15385

                        behöver lite glidmedel till musen och tänkte höra, nån som provat dom sprayer som finns ?

                        tänkte iallafall grunda med sån här
                        LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
                        Faktatråd Om AkvarieVatten
                        Växtakvaristernas Paradis

                        Kommentar

                        • Gimbo
                          • January 2005
                          • 2734

                          HAHAHA!!!

                          Helt enkelt använd en optisk i stället. Men, de där Icemat Padsurfers kan nog vara effektiva.
                          -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

                          Kommentar

                          • y0da
                            • August 2005
                            • 1697

                            Har testat ett antal olika glidmedel till min mus där hemma. Tycker de flesta funkar bra faktiskt. Men flickan tycker att de som smakar melon eller hallon är trevligast!
                            http://www.y0da.se

                            540L SA

                            Kommentar

                            • Gimbo
                              • January 2005
                              • 2734

                              Ahh jag som fick hjärnsläpp.. Trodde ni var inne på att sprejja kulan i musen. Och hur bra hade det varit om den blir hal i så fall? Aja, nu är jag med i matchen igen
                              -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

                              Kommentar

                              • Bucket
                                • February 2004
                                • 1020

                                Ursprungligen postat av y0da
                                Har testat ett antal olika glidmedel till min mus där hemma. Tycker de flesta funkar bra faktiskt. Men flickan tycker att de som smakar melon eller hallon är trevligast!

                                +me ligger på golvet och skrattar
                                jävla massa akvarium!
                                http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=362871

                                Kommentar

                                Arbetssätt...