1 års prenumeration på Tropical Fish Hobbyist 1$

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    1 års prenumeration på Tropical Fish Hobbyist 1$

    För att fira Earthday har Tropical Fish Hobbyist en "promotion" att man kan köpa ett års prenumeration på den digitala utgåvan för bara 1 dollar.

    "In honor of Earth Day - valid from April 21-23 2009.
    Tropical Fish Hobbyist magazine is offering a 1-year digital only subscription for only $1 - must be paid by credit card.
    Subscribe to receive print and digital editions of TFH magazine, order back issues, and manage your tropical fish magazine subscription.

    Use promo code EDAY9."

    Lessen att det är kort varning, upptäckte inte det här själv förrän just nu, och har precis köpt min prenumeration.
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Drog nu iväg en prenumeration. Prenumererade förr på papperstidningen men tröttnade på den för det var sanslöst mycket annonser och ganska tråkiga annonser dessutom. Skall i alla fall bli intressant att se hur den ser ut nu för tiden
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • DAHLBERG
      • September 2008
      • 1598

      #3
      Köpte en jag med. Det var ju inte så dyrt Nu har man något att läsa
      DAHLBERGS AKVARIER - BLOGG
      750 liter paludarium - T. microlepis, T. biocellatus, P. leucomystax
      540 liter kulfisk - T. lineatus
      120 liter salt - Koraller och fisk

      Kommentar

      • latajf
        • March 2009
        • 4

        #4
        Även jag har nu blivit prenumerant

        Kommentar

        Arbetssätt...