Bra djurbutiker runtom E-tuna, V-ås, E-köping

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Nubi
    • March 2009
    • 9026

    Bra djurbutiker runtom E-tuna, V-ås, E-köping

    Tja!
    Jag var i Stockholm på akvarielagret och köpte mig lite tillbehör Nice service trevliga människor, bra priser men lite långt för att bara gå och titta i affären. Speciellt om man bor i södermanland.

    Vart finns de bra djuraffärerna runtom Mälaren
    Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

    Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
    Fiskbloggen
  • Tougaye
    • January 2008
    • 209

    #2
    Ursprungligen postat av Nubi
    Tja!
    Jag var i Stockholm på akvarielagret och köpte mig lite tillbehör Nice service trevliga människor, bra priser men lite långt för att bara gå och titta i affären. Speciellt om man bor i södermanland.

    Vart finns de bra djuraffärerna runtom Mälaren
    i v-ås så har du royal zoo bra som fan när det kommer till ciklider
    eller zoo hoo också bra ny öppnat få se hur det är
    och djurmagazinet va kan man säga .

    Kommentar

    • Galne-Gurra
      • April 2008
      • 1080

      #3
      Köpings Zoo...
      http://web.telia.com/~u22310064/index.html

      Kommentar

      • TheRoblin
        • July 2007
        • 310

        #4
        Lustgårdens Zoo

        Lustgårdens zoo är vad du söker!!!! Ligger i en röd "lada" mellan Rothofsparken och Vägverket i E-tuna. De har öppet från kl. 18:00 på torsdagar.
        Skitbra priser då de "jobbar" ideellt...... om inget annat är det kul att kolla in "Jurgen"..........

        Kommentar

        • mange016
          • May 2006
          • 341

          #5
          Kan hålla med föregående talare att lustgården är nog det optimala att besöka i eskilstuna, men dom har ju begränsade öppettider som du redan ser, 18.00-22.00 på torsdagar pågrund av att dom har "vanliga" jobb med.. Jürgen är en skapelse för sig sj som borde ses, bifogar två bilder så du vet vad du vänta dig =) ...

          Senast redigerad av mange016; 26 March 2009, 21:57.

          Kommentar

          • Nubi
            • March 2009
            • 9026

            #6
            Hej!
            Jag kollade in Jurgen igår, Personalen där utmnade min sambo att stoppa ner fingrarna....eeehmm...Vilken äcklig fisk!! hemsk storlek på honom.
            Köpte en snygg rot för 150kr, den väger ca 3kg så jag är nöjd eller räkorna är nöjda.
            Och man tror då att man ska komma hem utan fisk, men ack så fel man har! jag kom hem med 4 st fjärilsciklider. De var super snygga! och som du sa, bra priser oxå.
            Kul personal och mkt bra service! Dit åker man fler ggr!!




            Ursprungligen postat av TheRoblin
            Lustgårdens zoo är vad du söker!!!! Ligger i en röd "lada" mellan Rothofsparken och Vägverket i E-tuna. De har öppet från kl. 18:00 på torsdagar.
            Skitbra priser då de "jobbar" ideellt...... om inget annat är det kul att kolla in "Jurgen"..........
            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
            Fiskbloggen

            Kommentar

            Arbetssätt...