Positivt överraskad!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Radioaktiva Räkor
    • May 2007
    • 1760

    Positivt överraskad!

    Gissa om jag blev överraskad, Globefish i södra Stockholm (Globen - svår gissning? ) Har bytt ägare sen ett tag tillbaka fick jag nys om.

    Och ja, vafan, dom har ryckt upp sig! Förra ägarna verkade ju inte riktigt bry sig, dom nya här verkar vilja något iaf. Även om fiskutbudet vad relativt skralt så fanns där hela 5 olika arter/varianter av Apistogrammor (OH YEAH!) samt artbeskrivningar från zoopet på typ all fisk Det var helt olikt den förra ägarens tecknade(!) bilder med lite bristfällig information.

    Tydligen ska dom ha terrariedjur också, dock fanns inget sådan där när jag var där igår (15/3). Men man kan ju anta att det kommer framöver.

    Tokigt bra priser på ormmat också

    www.globefish.se för den som är nyfiken.

    Trevligt med nya tag i en butik på "rätt" sida av stan.

    //C
    With a licence to krill!
    Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Ursprungligen postat av Radioaktiva Räkor
    Även om fiskutbudet vad relativt skralt så fanns där hela 5 olika arter/varianter av Apistogrammor (OH YEAH!) samt artbeskrivningar från zoopet på typ all fisk Det var helt olikt den förra ägarens tecknade(!) bilder med lite bristfällig information.
    //C
    Kul att dom redan har fått upp artbeskrivningarna - det var ju bara några veckor sedan som dom "bokade" dom av mig.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    Arbetssätt...