Vad sysslar PWSS med?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Whistler84
    • November 2007
    • 850

    Vad sysslar PWSS med?

    Med anledning av den här tråden: http://zoopet.com/forum/showthread.php?t=127964

    Jag beställde sagda akvariebänk den 12/2 via telefon och för att slippa fraktkostnaden kom vi överens om att en kompis som åker från Stockholm till Jönköping via jobbet skulle hämta den hos PWSS, då jag måste ha den innan flytten den 6/2.

    Den 20/2 får jag ett mail från dem att bänken kommit till butiken och att de vill ha datumet för upphämtning. Jag svarar att han kommer antingen på kvällen den 1/3 eller morgonen den 2/3, då vi på telefon tidigare avtalat att udda tider är okej, de sade att bara vi ringer så kan de komma och öppna.

    Jag fick aldrig något svar på mitt mail och både jag och kompisen har försökt ringa på alla tre nummer de angivit på hemsidan i sex dagar nu. Ingen svarar på telefon och ingen svarar på mail.

    Upphämtningen innebär 18 mils omväg för min polare och vi är rejält trötta på det här nu men får helt enkelt chansa på att det finns någon där när han anländer ikväll.

    De har inte heller skickat någon totalbekräftelse så jag kunnat göra den förskottsbetalning vi kommit överens om, har inget kontonummer eller något alls.

    Vet någon vart fasen PWSS håller hus?
  • Whistler84
    • November 2007
    • 850

    #2
    Patrick på PWSS ringde mig nyss, det verkar som att det har löst sig... Förhoppningsvis..

    Kommentar

    • Flaxss
      • November 2008
      • 1718

      #3
      det negativa med dom är att dom tar tid på sig och kanske inte hör av sig så mycket som man skulle vilja. jag har handlat av dom en hel del och inte haft problem brukar få det inom en vecka.

      Kommentar

      • Aleks
        • February 2009
        • 145

        #4
        Har typ likadant problem, har väntat på besked ang en akvarie bänk i 3 veckor nu!
        60L Projekt Växt
        102L Sällskap + Växt.
        240L Ombyggnad till ciklid

        Kommentar

        • Whistler84
          • November 2007
          • 850

          #5
          De har ju minst sagt varierande kvalitet på tillgängligheten. Min tidigare telefonkontakt med Mia, via kontorsnumret, fungerade jättebra och det var där jag gjorde beställningen och upphämtningsöverenskommelsen. Sedan en hel vecka där man inte kan nå dem på något nummer alls.

          Igår kväll, runt 19, skickade jag SMS till Patrick och han ringde upp bara någon minut senare! Polaren hämtade bänken och när han kom med den till mig sade han att Patrick hade mött upp honom ute på vägen så han inte körde fel och varit hur tillmötesgående som helst.

          Bänken var däremot något av en besvikelse. De fina lättmetallrören på framsidan visade sig vara matt plast och finishen på bänkens träytor lämnar en del övrigt att önska. Surt när man lagt ut 2600kr på det, men bättre än de lekablock och MDF-skivor jag haft det ståendes på hittills.

          Kommentar

          • Aleks
            • February 2009
            • 145

            #6
            Det var tur att det löste sig, hoppas att mitt gör det också!
            60L Projekt Växt
            102L Sällskap + Växt.
            240L Ombyggnad till ciklid

            Kommentar

            Arbetssätt...