Imazo fråga

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • nesseman
    • December 2007
    • 362

    Imazo fråga

    är det nån här som vet om man på nåt sätt kan "på internet" få reda på va Imazo har för fiskar inne?

    måste ju tydligen ränna in till min djuraffär å be dom ringa å fråga..hela tiden.. detta är krångligt tycker ja....


    HILFE!!
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Ursprungligen postat av nesseman
    är det nån här som vet om man på nåt sätt kan "på internet" få reda på va Imazo har för fiskar inne?

    måste ju tydligen ränna in till min djuraffär å be dom ringa å fråga..hela tiden.. detta är krångligt tycker ja....

    HILFE!!
    Nej, dom har ingen lagerlista på internet - utan de brukar maila ut en lagerlista var 14:e dag till sina affärskunder.

    Den är ju inte heller alltid så där superaktuell eftersom de i stort sett varje dag får in nya leveranser och även säljer iväg massor av lådor med fisk varje dag.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • jesper_b
      • June 2006
      • 1201

      #3
      Ursprungligen postat av nesseman
      är det nån här som vet om man på nåt sätt kan "på internet" få reda på va Imazo har för fiskar inne?

      måste ju tydligen ränna in till min djuraffär å be dom ringa å fråga..hela tiden.. detta är krångligt tycker ja....


      HILFE!!
      Jag har hört på ryktes väg att dom håller på att göra om sin hemsida så man lättare ska kunna komma åt listan sen.

      Tyvärr går det nog bara om man ringer och be dom att maila över den i dagsläget. om dom äns mailar den det har jag inte provat.

      Jag tycker också att det är lite jobbigt att kolla vad dom har inne jag får ofta gå till närmaste zoobutik och fråga.
      www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=955734
      Mina Malar:
      L046, L066, L134, L168, L183, L204, L201 C. Sterbai m.m

      Kommentar

      • nesseman
        • December 2007
        • 362

        #4
        får verkligen hoppas att nya hemsidan löser problemet..
        tack för svaren iaf..behöver man inte leta ihjäl sig längre

        Kommentar

        • jesper_b
          • June 2006
          • 1201

          #5
          Ursprungligen postat av nesseman
          får verkligen hoppas att nya hemsidan löser problemet..
          tack för svaren iaf..behöver man inte leta ihjäl sig längre
          Om det nu inte bara är rykten vill säga, men det visar sig nog.
          www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=955734
          Mina Malar:
          L046, L066, L134, L168, L183, L204, L201 C. Sterbai m.m

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            #6
            Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
            Nej, dom har ingen lagerlista på internet - utan de brukar maila ut en lagerlista var 14:e dag till sina affärskunder.
            Listan kommer dels med posten en gång i slutet av varje vecka, sedan kan du få en maillista på nätet men hur ofta den uppdateras vet jag inte.
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            Arbetssätt...