Guldfisken i Kalmar?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sting
    • September 2007
    • 481

    #16
    Ursprungligen postat av Temeraire
    Guldfisken är inte öppen då.
    Jag brukar iaf bli insläppt, Medans de är där och matar djuren så brukar de ha öppet. Men hur är det med den andra affären?

    Kommentar

    • mörten
      • November 2003
      • 61

      #17
      Ursprungligen postat av sting
      Mörten! Nu vill jag höra mer!!! Kör de med saltgrejer med? Hemsida?
      Ej saltgrejer. Hemsidan är www.kalmarakvarieaffar.se

      Kommentar

      • Sorgmanteltetran
        • March 2014
        • 52

        #18
        Jag var inne på Guldfisken för första gången idag och jag måste säga att jag är helfrälst. Vilken härlig butik! Lagom stort och med väldigt mysig stämning. Fick hjälp av henne som ni har beskrivit som "tanten".

        Kommentar

        • Skrolle
          • February 2014
          • 35

          #19
          Visst är det en lagom stor och bra butik. Med kunnig och trevlig personal.

          Kommentar

          • malwa
            • November 2013
            • 1

            #20
            Ursprungligen postat av Sorgmanteltetran
            Jag var inne på Guldfisken för första gången idag och jag måste säga att jag är helfrälst. Vilken härlig butik! Lagom stort och med väldigt mysig stämning. Fick hjälp av henne som ni har beskrivit som "tanten".
            Ja, är också "Guldfisken-frälst" de besitter stor kunskap, ffa Tommy som haft butiken i minst 30år ( jag handlade av honom då till mitt första akvarium (nu akvarist igen sen 1år tillbaka) Jag får alltid bra och ärliga svar. Fiskarna är välskötta och friska. Upplever att de är noga med att inte sälja fel fisk till en, eftersom de undrar vad du har för akvariumstorlek och andra fiskar. Har fått lära mig mängder av dem! Som ni förstår.. rekommenderas verkligen denna butik!!! ( och nej😃 har inte provision för att säga detta😃

            Kommentar

            Arbetssätt...