Akvariehimlen i Växjö

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • AORFISH
    • December 2005
    • 284

    Akvariehimlen i Växjö

    Tror butiken heter så? Någon som vet om dom har öppet Lördagar??
    MVH/Magnus
  • doppingen
    • April 2008
    • 1079

    #2
    känner jag inte till! nån ny isåfall men det finns förståss åtminstone 5 st vad jag vet. akvarielagret (tror den är omdöpt till det efter håvmästarn) är öppen lörd, ligger på smedjegatan. tassar & morrhår åxo öppen på verkstadsgatan, säkert övriga åxo men jag tycker nämnda är bäst. ska själv dit imon till bägge,/maria
    MammaMia

    Kommentar

    • AORFISH
      • December 2005
      • 284

      #3
      Tack för infon..Det ligger vid friskis och svettis..Borde heta fiskis och växtis.. Kul att det är öppet..Tassar och morrhår..Har de mkt? Malawi/Tanganyika?

      Ursprungligen postat av doppingen
      känner jag inte till! nån ny isåfall men det finns förståss åtminstone 5 st vad jag vet. akvarielagret (tror den är omdöpt till det efter håvmästarn) är öppen lörd, ligger på smedjegatan. tassar & morrhår åxo öppen på verkstadsgatan, säkert övriga åxo men jag tycker nämnda är bäst. ska själv dit imon till bägge,/maria
      MVH/Magnus

      Kommentar

      • doppingen
        • April 2008
        • 1079

        #4
        ja det ligger i källaren i friskis-å svettis huset. då tänker vi på samma. är lite osäker på vad det heter nu. ja tassar & morrhår är helt ombyggt kanonläcker butik, väl värt ett besök, jättekul å vacker miljö. rekommenderas varmt, berätta gärna sen vad du tyckte om dom om du åker till växjö. besök bägge om du hinner/maria
        Senast redigerad av doppingen; 24 October 2008, 23:32.
        MammaMia

        Kommentar

        • doppingen
          • April 2008
          • 1079

          #5
          hej igen, vet faktiskt inte hur mycket de har av just det du nämnde men tycker de borde ha det, du får se
          MammaMia

          Kommentar

          • myslas
            • February 2008
            • 672

            #6
            Nya akvarieavdelningen på tassar & morrhår är väldigt fin, väl värt ett besök. Men ska du ha Malawi/Tanganyika hittar du ett större utbud hos akvarielagret.

            Kommentar

            • doppingen
              • April 2008
              • 1079

              #7
              var visst döpt till akvarielandet såg jag idag(smedjegatan) ej akvarielagret
              MammaMia

              Kommentar

              • AORFISH
                • December 2005
                • 284

                #8
                Var en trevlig tur till Växjö idag..Lyckades även hitta till tassar... Mkt. fin butik...
                Ursprungligen postat av doppingen
                var visst döpt till akvarielandet såg jag idag(smedjegatan) ej akvarielagret
                MVH/Magnus

                Kommentar

                Arbetssätt...