Fishbook på Facebook :)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • toccata
    • January 2004
    • 1238

    Fishbook på Facebook :)

    Hehe, jag upptäckte just att det på facebook finns en application som heter "fishbook" där man kan lägga till sina fiskar (enskilt) så att de får en egen sida med bilder, gästbok, osv, precis som på riktiga facebook.

    Om man har tråkigt och känner sig på barnsligt humör (eller nördigt) kan man alltså göra nåt sånt larvigt för sina fiskar. Man kan också bli vän med andra fiskar..... hehe. Det gäller bara att välja rätt, så att man väljer fisken och inte en själv (om man nu inte vill ha en massa fiskar bland sina vänner).

    Jag har lagt till vår Ancistrus Ansgar:
    Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.


    Sen kan man också lägga till denna application bland boxarna på sin egen sida så att det där syns vilka fiskar man har.
    / Ebba
  • Tamarind
    • February 2008
    • 482

    #2
    HAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!! Tänk vad de hittar på... Vi får väl om jag får riktigt tråkigt någon dag! Fast om jag gör mina fiskar beroende av datorn så kan det bli problem, de får helt enkelt köpa sej en egen...

    Kommentar

    • toccata
      • January 2004
      • 1238

      #3
      Ja det är ju onekligen att förmänskliga fiskarna lite väl mycket. Men Ansgar är så fin och det var bara en massa kampfiskar och guldfiskar från usa med där tyckte jag, så jag ville lägga till vårt fulsöta monster
      / Ebba

      Kommentar

      • 0422
        • August 2007
        • 644

        #4
        Haha, åh, måste göra! Sitter i Kanada och har inget vettigt för mig, och saknar fiskarna hemma i Sverige. Nu ska min S. Schall få sin egen sida
        - MAKE LOVE NOT LANDFILL -

        Kommentar

        • 0422
          • August 2007
          • 644

          #5
          Logga in på Facebook för att börja dela och ta kontakt med vänner, familj och andra som du känner.


          YAY!
          - MAKE LOVE NOT LANDFILL -

          Kommentar

          • toccata
            • January 2004
            • 1238

            #6
            Då får Ansgar bli vän med din fisk. Skickade en förfrågan. Var beredd på att vän-acceptera nånstans.
            / Ebba

            Kommentar

            • toccata
              • January 2004
              • 1238

              #7
              Aha, fisk-friend-requests kommer tydligen upp på home-sidan av Fishbook-application:en. Wee nu har ansgar en massa vänner, hehe.
              / Ebba

              Kommentar

              • starcastle
                • June 2008
                • 234

                #8
                Var ju bara tvungen att testa
                Posthorn, blå, röda, aprikos, rosa, leopard
                Räkor: blå och mörkblå tiger, Blue Pearl, gula räkor, körsbär, Supertiger Orange Tail. 70 L, 60 L, 26 L, 2x20 L

                Kommentar

                • Vandal
                  • January 2006
                  • 1655

                  #9
                  hmm... känns lite problematiskt om jag ska lägga in mina firrar, döpa 200+ levandefödare blir nog inte det lättaste...
                  over and out /Petter
                  Techno, Akvarier, Sneakers och Fulöl

                  http://saltvattenvandal.blogspot.com/

                  Kommentar

                  • toccata
                    • January 2004
                    • 1238

                    #10
                    Nej man får ju ta dem som har lite personlighet :P
                    / Ebba

                    Kommentar

                    • 0422
                      • August 2007
                      • 644

                      #11
                      Ursprungligen postat av toccata
                      Då får Ansgar bli vän med din fisk. Skickade en förfrågan. Var beredd på att vän-acceptera nånstans.
                      Accepterade för ett tag sedan, men ja, min Fläck har en vän, yay! ^_^
                      (jag saknar honom, han är i Sverige och jag är i Kanada)
                      - MAKE LOVE NOT LANDFILL -

                      Kommentar

                      • MattiasL
                        • September 2006
                        • 1479

                        #12
                        Min ancistrus Sture är död.. snyft... Han kanske skulle platsa här: http://www.pet-nirvana.com/ ?
                        Qui audet adipiscitur!

                        Kommentar

                        Arbetssätt...