billigt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • doppingen
    • April 2008
    • 1079

    billigt

    hej på er! har ni sett annonsen på blocket idag? stor akvarieanläggning 3 st för 500kr utanför vetlanda införd idag kl 16,24 jönköpings län. jag har fått tag på ett flertal akvarier så jag kan tyvärr ej ha fler men nån annan?
    MammaMia
  • doppingen
    • April 2008
    • 1079

    #2
    annonsen redan borttagen
    MammaMia

    Kommentar

    • Ibanez
      • July 2006
      • 853

      #3
      inte så konstigt.. sådana grejer te rätt pris bara flyger iväg..
      Era fiskar ger jag mina till frukost..

      Kommentar

      • doppingen
        • April 2008
        • 1079

        #4
        ja verkligen jag har fått tag på 3 st 250 lit med pumpar mm för 100 kr st för 2 samt ett gratis med en stor 30 cm mal samt 2 6-kantiga m allt för 100 resp 200 kr då de ej kunnat sälja. helt riktiga saker men ingen hade ens hört av sig så de slumpades bort . av dessa har jag kört igång 3 st så fynda går ju
        MammaMia

        Kommentar

        • Ibanez
          • July 2006
          • 853

          #5
          sant.. funderar på att släppa lös demonen i mig och gå killing spree om ja hittar något fynd me småakvarier.. men var tusan har ja plats
          Era fiskar ger jag mina till frukost..

          Kommentar

          • BlueJ
            • January 2008
            • 261

            #6
            Ibanez du får bygga en hylla i duchen och ställa ett litet hörn akvarium på skulle vara snyggt och glo på
            The nicest person is nott always the winner

            Kommentar

            • Ibanez
              • July 2006
              • 853

              #7
              hehe.. sant ja sneglar nu på bokhyllan och knasiga ideer ploppar upp i skallen.. snart blir det säker verklighet o då skall ni få se på innovation
              Era fiskar ger jag mina till frukost..

              Kommentar

              • doppingen
                • April 2008
                • 1079

                #8
                Ursprungligen postat av Ibanez
                sant.. funderar på att släppa lös demonen i mig och gå killing spree om ja hittar något fynd me småakvarier.. men var tusan har ja plats
                här har du ett litet kar som skänkes men du bor väl för långt iväg det finns på blocket infört idag kl 14,32 "akvarium" finns i örkelljunga (ängelholm)
                MammaMia

                Kommentar

                Arbetssätt...