Bra butiker för REJÄL shopping?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • matzen
    • February 2004
    • 608

    #16
    Zoomässan i Kungsbacka är väl värd ett besök. Grymt bra utbud!
    To be or not to be a cichlidlover that´s no question

    Kommentar

    • Katharina
      • December 2006
      • 4045

      #17
      Ursprungligen postat av Robin_Hedstrom
      Fast det stämmer väl verkligen inte? De är väl snarare kända för udda tetror, barber, levandefödare och regnbågsfiskar? Ciklider finns givetvis också, men det finns butiker som är betydligt mer ciklidinriktade.

      Udda tetror och dyl är dock inte alltid det lättaste att se, det gäller att läsa ordentligt på alla lappar och veta vad man läser och ser.
      Ja, jag springer alltid igenom där för att jag har min 4 åring med mig som röjer, så det är möjligt att det finns mer än vad man ser vid första anblicken men jag vet att både jag och min väninna har gått tomhänta därifrån när vi har varit ute efter något speciellt.
      Sen är ju personalen jätteduktig osv... Men mycket ciklider och salt är det... Kul, om det är vad man letar efter..
      Ha dé bäst... Tina

      Kommentar

      • Katharina
        • December 2006
        • 4045

        #18
        Ursprungligen postat av obrandt
        Hornbach på Hisingen i Göteborg har en ganska bra akvaristik avdelning också. Vet inte vad ni som är mer "professionella" tycker om den. Vore roligt att få höra. Själv har jag varit där och köpt lite inredningen någon gång och de tycktes ha rätt mycket fisk också...
        VAD??? Har Hornbach akvaristikavdelning också.. Ha ha... Jag trodde att det var en byggmarknad eller är det någon särskild inriktning på er butik i GBG???
        Ja, Hornbach öppade ju häromdagen här i Stockholm, Fittja, så det är väl dags att gå dit och titta.. En väninna jobbar där på VVS och hon sa att sortimentet är jättestort och mycket nytt.. Kul kul..
        Ha dé bäst... Tina

        Kommentar

        • Trollsvans
          • November 2007
          • 1118

          #19
          Mjodå, Hornbach ghär har massor med akvariegrejer.
          Djur över huvud taget, faktiskt, men fiskavdelningen är riktigt stor och fin, både på liv och hårdvara.
          Tyvärr är priserna lite si och så... vissa saker är äckligt billiga, andra är nästan dubbelt så dyrt som i en riktig affär.
          //Troll

          Har man satt yxan i båten, får man ro som fan.
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1052011

          Kommentar

          • Robin_Hedstrom
            • January 2005
            • 1818

            #20
            Ursprungligen postat av Katharina
            Ja, jag springer alltid igenom där för att jag har min 4 åring med mig som röjer, så det är möjligt att det finns mer än vad man ser vid första anblicken men jag vet att både jag och min väninna har gått tomhänta därifrån när vi har varit ute efter något speciellt.
            Men vad är det du söker då? Ge ett exempel bara så jag förstår vad du menar?
            /Robin Hedström
            http://www.robinhedstrom.se/

            Kommentar

            Arbetssätt...