Akvarium bortskänkes!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Katharina
    • December 2006
    • 4045

    #31
    Ursprungligen postat av NIC
    Hahaha!!! Då skulle du lyssna på stocholmarna som flyttar hit och studerar.., mer dryga och överlägsna idioter får man leta efter!!!
    Nu har det här dragit iväg lite grann, klart att jag vet att man inte kan dra alla över en kam, mitt förra inlägg var mest på skoj men du var rackarns lätt att dra igång tydligen..
    Japp... Alltid på hugget...
    Frågan är vad som är hönan och vad som är ägget... Det kanske är erat sätt i Lund som får folk från Stockholm att sura ur... När man är ute i landet så kan man ju inte säga att man kommer från Stockholm.. Man får säga att man kommer från Nacka...

    Det var ändå en tråkig, suktande tråd där länkarna försvinner när annonserna tas bort...
    Jag skojar, förlåt urspårningen på tråden..
    Ha dé bäst... Tina

    Kommentar

    • NIC
      • January 2008
      • 5121

      #32
      Ursprungligen postat av Katharina
      Japp... Alltid på hugget...
      Frågan är vad som är hönan och vad som är ägget... Det kanske är erat sätt i Lund som får folk från Stockholm att sura ur... När man är ute i landet så kan man ju inte säga att man kommer från Stockholm.. Man får säga att man kommer från Nacka...

      Det var ändå en tråkig, suktande tråd där länkarna försvinner när annonserna tas bort...
      Jag skojar, förlåt urspårningen på tråden..
      No hard feelings here

      http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

      Kommentar

      • Radioaktiva Räkor
        • May 2007
        • 1760

        #33
        Det farliga med skänkesannonser är ju att det är så svårt att stå emot... Lixom, gratis är alltid godast - oavsett om man behöver det eller inte ^^

        //C
        With a licence to krill!
        Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

        Kommentar

        Arbetssätt...