Ny butik i Gbg.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • patriksg
    • May 2007
    • 1705

    Ny butik i Gbg.

    Har hört att i havannazoos förra lokaler ska Solzoo öppna. Dom ska tydligen redan ha en butik i Angared. Någon som vart där? Vad tyckte ni? Har är en länk http://www.solzoo.se/
    Mvh Patrik
  • MagicFingers
    • November 2003
    • 3136

    #2
    ny butik är la fel att kalla det tycker jag allt, nya ägare på en gammal är mer passande..

    och ja jag har varit i den på angeredstorg, och jag ställer mig frågande om dom har den utbildnings som krävs för att få ha fisk i det fallet....

    det jag hörde av förra ägaren till angeredszoo, så skulle dom göra sig av med fisken just för att de nya ägarna inte hade det, men likt f* så finns det fisk i lokalerna...
    ....
    Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

    Nunc Est Bibendum

    Kommentar

    • Phinus
      • September 2008
      • 1

      #3
      Hej!
      Vet du vad som krävs för att handla med akvariefisk och andra husdjur?

      Kommentar

      • Nilsrolf
        • November 2006
        • 549

        #4
        Butiken i surte lär vara ok, aldrig varit, ägaren håller nog till där nu, vid angereds torg vet de inget, såg ut som det som finns där har bra kvalitet, köpta några växter där för ett tag sedan, dyra men helt ok

        Kommentar

        • Maria - Sjöjungfru

          • January 2004
          • 4236

          #5
          Ursprungligen postat av Phinus
          Hej!
          Vet du vad som krävs för att handla med akvariefisk och andra husdjur?
          Det kan du läsa om i denna tråden
          Maria - Sjöjungfru

          Kommentar

          • hgs
            • December 2007
            • 147

            #6
            Jag har varit in där när dom precis nästan hadde kommit igång hadde då väldigt dålig koll på priserna.Vet ej om detta har ändrats.

            Kommentar

            Arbetssätt...