Grand-prix.se

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eppelviken
    • January 2008
    • 19

    Grand-prix.se

    Hej
    Jag undrar om det är någon som har beställt varor från www.grand-prix.se?

    Jag gjorde en beställning 14/2 och pengarna drogs direkt från konto via internetbanken. Jag har fortfarande inte fått några varor. Jag har skickat många mejl som de inte svarar på.

    De har dagligen annonser på blocket. Är det bara jag som blivit lurad??
    Senast redigerad av eppelviken; 05 April 2008, 18:24.
  • Fridas
    • September 2007
    • 629

    #2
    Har också haft problem med dem sedan slutet av februari. Men jag ringde förra veckan och då fick jag svaret att mina varor var restade (något som de för övrigt lovar att upplysa om inom några dagar). Men jag hoppas på att få se mina grejer snart. Kommer aldrig mer att beställa från dem.
    ..:: Tänk på vad du säger så att du inte säger vad du tänker ::..

    Kommentar

    • Morgana
      • July 2007
      • 107

      #3
      Beställde ett innerfilter därifrån som kom efter en vecka, så ing problem för min del.

      Kommentar

      • austlich
        • April 2007
        • 9

        #4
        Beställde en hundbur, dröjde 3 veckor och inget kom, mailade en del och fick inga svar. Ringde då och hon sa att hon skulle kolla upp det och ringa tillbaka inom en timme. Inget hände ringde igen och då sa de att buren skulle kommit in 2 dagar efter jag beställt den men den hade inte kommit ännu efter 3 veckor. De erbjöd mig en annan bur men jag sa då att jag ville ha pengarna tillbaka och det fick jag snabbt och smidigt.

        Inte borde det ta över 2 veckor att medela kund att vara inte finns och de inte vet när den kommer att komma in. Blir nog inte mer shopping därifrån.
        Alltomakvarium.se - En nystartad WIKI om akvarium, hjälp till att fylla den!

        Kommentar

        Arbetssätt...