butik i södertälje?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jemmba
    • January 2008
    • 432

    butik i södertälje?

    Hej. Jag undrar om det är någon som har koll på detta?
    Den enda som jag har hittat som är värd att nämna är korallrevet.
    tips på bra butiker i områdena kring södertälje uppskattas åxå
    När solen går upp betyder det mörker för nån annan.
  • Aircut64
    • July 2007
    • 1207

    #2
    Amazoonas finns också, mycket bra butik Har bra relation med butiksägarn också, de beställer alla möjliga fiskar åt dig osv. Testa o besök dom

    MVH

    //Aircut64

    Kommentar

    • Jemmba
      • January 2008
      • 432

      #3
      ok.tack! vart ligger den?

      Ursprungligen postat av Aircut64
      Amazoonas finns också, mycket bra butik Har bra relation med butiksägarn också, de beställer alla möjliga fiskar åt dig osv. Testa o besök dom

      MVH

      //Aircut64
      När solen går upp betyder det mörker för nån annan.

      Kommentar

      • Aircut64
        • July 2007
        • 1207

        #4
        Ursprungligen postat av Jemmba
        ok.tack! vart ligger den?
        Exakt vart i Södertälje, det vet jag tyvärr inte Men vet att det ska finnas en i Södertälje, brukar oftast handla från den som ligger i Huddinge.

        Kommentar

        • finemang
          • September 2007
          • 8

          #5
          Det finns en djuraffär inne i luna gallerian, men utbudet där är mycket knapert, men det är juh korallrevet oxå om man ska ha sötvattenfisk. Så jag undrar också om det finns någon mer affär här omkring! Eller om det finns nån privat nisse som har massor med fisk och växter man kan köpa lite av Jag brukar åka mot sthlm när ja ska ha fiskar, vore trevligt med något närmare.
          alla sätt är bra utom de dåliga

          Kommentar

          • jeeli
            • July 2007
            • 53

            #6
            Ursprungligen postat av Aircut64
            Exakt vart i Södertälje, det vet jag tyvärr inte Men vet att det ska finnas en i Södertälje, brukar oftast handla från den som ligger i Huddinge.

            Har bott i södertälje hela mitt liv och det finns ingen "butik" vid namn amazoonas i södertälje.....

            Kommentar

            • jeeli
              • July 2007
              • 53

              #7
              Det kommer att öppna ett byggvaruhus i Botkyrka i mitten av juli... där vi kommer att ha en djuravdelning... Med bl.a fiskar och akvarium... Ni är hjärtligt välkommna....

              Kommentar

              • NiXoN
                • December 2003
                • 2068

                #8
                Det finns 3 handlare i Södertälje av dom är nog Korallrevet den enda jag skulle rekomendera.
                Dom övriga har en hel del brister när de kommer till kunskap och vad dom säljer...

                //NiXoN

                Kommentar

                • Aircut64
                  • July 2007
                  • 1207

                  #9
                  Ursprungligen postat av jeeli
                  Har bott i södertälje hela mitt liv och det finns ingen "butik" vid namn amazoonas i södertälje.....
                  Jo men det finns en Amazoonas där men exakt vart det vet jag faktist inte ^^ Kan fråga ägarn någon dag för mer info :P

                  MVH

                  Kommentar

                  • jeeli
                    • July 2007
                    • 53

                    #10
                    Ska bli riktigt intressant att veta ...
                    har även pratat om detta med en vän som har sysslat med akvarium här i södertälje drygt 30 år och han känner inte heller till att det ska finnas någon butik i södertälje som heter Amazonas.....

                    Kommentar

                    • batski
                      • October 2004
                      • 8891

                      #11
                      Måste göra lite reklam för Södermalms akvarieaffär: http://www.sodermalmsakvarieaffar.se/index3.htm

                      Den ligger ju inte i Södertälje, men det är väl värd ett besök. Där kan man hitta en del ovanliga arter som man inte kan hitta i vanliga akvarieaffärer.
                      "The animals of the world exist for their own reasons.
                      They were not made for humans
                      any more than black people were made for whites
                      or women for men." - Alice Walker

                      Kommentar

                      • Aircut64
                        • July 2007
                        • 1207

                        #12
                        Ursprungligen postat av jeeli
                        Ska bli riktigt intressant att veta ...
                        har även pratat om detta med en vän som har sysslat med akvarium här i södertälje drygt 30 år och han känner inte heller till att det ska finnas någon butik i södertälje som heter Amazonas.....
                        Då kanske dom bytt namn eller något :o hmm, det är ju mycket möjligt, ska finnas en inom samma firma iafl.

                        Kommentar

                        • jeeli
                          • July 2007
                          • 53

                          #13
                          Ursprungligen postat av Aircut64
                          Då kanske dom bytt namn eller något :o hmm, det är ju mycket möjligt, ska finnas en inom samma firma iafl.
                          Har du fått någon information om vad det e för butik... Jag håller fast vid min åsikt än!!!

                          Kommentar

                          Arbetssätt...