Guldifsken, akvarieaffär

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • dancehall
    • May 2007
    • 306

    Guldifsken, akvarieaffär

    Den här akvarieaffären www.guldfisken.se går den att lita på? Är leveransen snabb som det står?
  • Guest

    #2
    Jag har beställt många gånger där ifrån, och jag tycker att de är bra tog 5-7 dagar att få varorna.
    Har inte haft problem med dom.

    Kommentar

    • c90368

      • September 2006
      • 5973

      #3
      När det gäller snabba leveranser är de suveräna!

      Har handlat många gånger därifrån, just när kanske inte priset utan leveranstiden har varit det avgörande.

      Har även besökt butiken, snyggt och prydligt. Om det nu tillför något i ämnet
      Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
      http://www.youtube.com/user/c90368
      /Maths

      Kommentar

      • Jens A.
        • March 2007
        • 5026

        #4
        Guldfisken är en bra butik! Använt dom många gånger.
        Earth first! We´ll screw up the other planets later!

        Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

        Kommentar

        • dancehall
          • May 2007
          • 306

          #5
          Suveränt, då får de en ny kund snart Synd bara att de inte skickar vissa rötter och sånt, tycker de hade ett ganska stort urval?

          Kommentar

          • t85207
            • March 2007
            • 179

            #6
            Handlat där ofta. Snabba leveranser. Dom lite högre priser än andra men ganska låga fraktavgifter så det blir inte så dyrt totalt sett.
            Pecka

            Kommentar

            • dancehall
              • May 2007
              • 306

              #7
              Vet ni någon annan internet butik eller en akvariebutik som ligger runt Sthlm som har bra men billiga varor?

              Kommentar

              • MrN
                • January 2008
                • 79

                #8
                jag beställde från akvarieshop.se fick grejerna 2 dagar efter dock så var frakten dyr stog inget om den när man beställde..=P

                Kommentar

                • MrN
                  • January 2008
                  • 79

                  #9
                  sen tänkte jag testa södermalmsakvarieaffär nu när dom öppnar kl 15:00 var där kl 12 glömde titta öppettider så fick betala tullarna i onödan=(=/

                  Kommentar

                  • dancehall
                    • May 2007
                    • 306

                    #10
                    Stackare :/ Kunde åkt kommunalt? Tur att den ligger där den gör, eftersom jag går i skola ganska nära

                    Kommentar

                    Arbetssätt...