havanna zoo

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • danneregner
    • October 2006
    • 1347

    havanna zoo

    hej!

    har länge funderat på att åka upp till havanna zoo, men pga deras priser har jag trott att dom inte inte har så bra grejer. nån som handlat på havanna?
    va tycker ni?


    MVH daniel
    Diskus

  • Rambo
    • February 2004
    • 672

    #2
    Jag har köpt en del där bl.a. ett par fengäddor, lima sorubim malar och obscura ormhuvuden. Har inte varit några större problem med fiskarna jag har köpt. Väl värt ett besök om man är ute efter nått lite annorlunda
    575l Åleds
    80l JAD
    Tiffany - perser/norskskogskatt
    Lizton - renrasig Bengal

    Kommentar

    • Miss Candi
      • November 2006
      • 34

      #3
      Jag älskar den butiken; de har nästan allt jag vill ha (tyvärr inga killifiskar) och priserna passar mig perfekt.
      Fiskarna ser inte bättre eller sämre ut en i någon annan butik, men jag ser ju bara det de väljer att visa upp.
      Hursom är nästan all personal som jobbar där även jättetrevliga och hjälpsamma; det är bara en kvinna jag inte gillar.
      Lång historia kort: Jag var ute efter kampfiskar, hanar, och hade lite speciella krav. Gång efter gång efter gång gick jag dit och alltid var de finaste slut, så tillslut frågade jag henne (hon stod i kassan just då) om det blivit svårare att få in "fina" (min definition).
      Hon sa då att "Nä, jag tar alla finaste direkt när dom kommer och har hemma, men nu har jag runt 15 små platsbehållare med kamphanar i så min man börjar bli lite arg". *harkel*

      Hursom, jag tror att hon "slutat", har aldrig sett henne där efter.
      Om inte annat, ta dig dit och kika; det är en upplevelse för att vara i en till synes såpass liten butik.

      Kommentar

      • THE_DUDE
        • February 2004
        • 764

        #4
        beror helt på vad du är ute efter att hitta skulle jag säga...

        själv har jag hittat helt otroliga fynd av udda sorter där!
        http://mfksweden.forum24.se/mfksweden.html
        ETT LITET FORUM OM STORA FISKAR.

        Kommentar

        • elemi
          • June 2005
          • 76

          #5
          när jag var där hade de absolut inget. alla de firrar som jag skulle kika på (som stod att de hade hemma på hemsidan) var slut. De hade tom lagt ut ny annons på sina firrar på blocket när jag körde dit....
          lite trist
          Gör mig till en gladis... Rädda ett djur! www.blocket.se

          Kommentar

          • alcar
            • April 2005
            • 1398

            #6
            har varit där flera gånger och jag tycker kvaliten är som i alla andra zoobutiker, klart värt ett besök
            mvh alexander
            min zoon: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=516459

            Kommentar

            • danneregner
              • October 2006
              • 1347

              #7
              kk, tack. nån som köpt malawiciklider där? 15kr för en golden, a om dom har bra grejer så.
              Diskus

              Kommentar

              • starman_
                • March 2004
                • 791

                #8
                jag tyckte inte där var något speciellt...fortsätt till nol istället,,,ligger nästan åt samma håll

                Kommentar

                • danneregner
                  • October 2006
                  • 1347

                  #9
                  mm vet kanske kan ta båda.
                  Diskus

                  Kommentar

                  • patriksg
                    • May 2007
                    • 1705

                    #10
                    havanna har mycket ovanliga firrar till ett okej pris..!! han som har butiken är rätt duktig också och har en del bra info!
                    Mvh Patrik

                    Kommentar

                    Arbetssätt...