Falsk marknadsföring av stora kedjor.

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • firefox75
    • April 2007
    • 1806

    #16
    Mitt område inom akvaristiken har täckt minst 15-20år och nu har jag inriktning på CA/SA ciklider.
    Och har minst 8års erfarenhet av andra arter.
    Frånvarande nu mera men här ibland.

    Kommentar

    • Guy Palm
      • March 2002
      • 5720

      #17
      Ursprungligen postat av firefox75
      Mitt område inom akvaristiken har täckt minst 15-20år och nu har jag inriktning på CA/SA ciklider.
      Och har minst 8års erfarenhet av andra arter.
      Men ändå väljer du att kritisera affärerna anonymt
      2/ Man får gärna kritisera affärer på Zoopet - men en regel vi har är att kritik inte skall vara anonym gentemot den man kritiserar (man skall med andra ord ha kurage nog att våga stå för sin kritik och inte fegt gömma sig bakom anonymiteten) - så de som har kritik att framföra, ange era namn och ort, om det är ett vanligt namn även adress.
      Guy
      ,Poecilia,SKS,GOC,

      Kommentar

      • Dysnomia
        • April 2004
        • 1692

        #18
        Ursprungligen postat av firefox75
        Mitt område inom akvaristiken har täckt minst 15-20år och nu har jag inriktning på CA/SA ciklider.
        Och har minst 8års erfarenhet av andra arter.
        Hypotetisk fråga:
        Men hade du klarat av att plocka fram ett tjänstetecken eller norskrulle till mig om jag hade kommit till Djurmagazinet där du jobbade..?
        Senast redigerad av Dysnomia; 08 January 2008, 12:03. Anledning: Ändring: "Hypotetisk fråga"
        Skånetös i Dalarna
        MIN ZOON!

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #19
          Låser nu tråden eftersom det fortfarande är anonym kritik som framförts

          Jag framförde kritiken till Janne och Daniel på djurmagasinet norrköping och till Maria på Grizzly i norrköping.
          Den kan du säkert ha gjort, men jag har ingen större lust att ringa till dessa för att kolla.

          Sedan har jag rent allmänt full förståelse för att man av olika skäl vill vara anonym här på forumet (skulle själv gärna vilja var det ibland), men väljer man (eller kanske är man av pesronliga skäl t.o.m. tvingad till det) att vara anonym, så frånsäger man sig också rätten att kritisera namngivna affärer. Däremot kan man gärna i största allmänhet kritisera affärer.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...