Fisk på postorder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DjRoman
    • December 2007
    • 242

    Fisk på postorder

    Finns det nån butik på internet som säljer fisk på postorder? Så att man kan få den hemskickad.

    Det är dåligt med roliga fiskar häromkring så jag skulle gärna vilja beställa från nått annat ställe. Jag förstår givetvis problemet med att skicka fisk, men nån har kanske löst det?
  • Dysnomia
    • April 2004
    • 1692

    #2
    Vi frågar var djurbutiken tar sin fisk ifrån, sedan laddar vi ner deras fisklista på nätet, går till djuraffären och säger "ta hem det här till mig"!
    Funkar väldigt bra.
    Sen har vi använt oss mycket av www.fiskformedlingen.se för att hitta lokala odlare där man kan köpa direkt av odlaren utan mellanhand.
    Skånetös i Dalarna
    MIN ZOON!

    Kommentar

    • nygård
      • January 2007
      • 22

      #3
      Havannazoo.se
      MVH Peter
      NYGÅRD

      Kommentar

      • DjRoman
        • December 2007
        • 242

        #4
        Havannazoo.se var väldigt intressant och ungefär precis vad jag letade efter. Inte för att jag vet hur Bussgods fraktar sina paket (förut att det sker med buss?) men det låter då bättre än att slänga ner fisken i Postens brevlåda =)
        Enda nackdelen var väl att man var tvungen att beställa för minst 1000:-, det var lite för mycket för att testa.

        Nån som har handlat från Havannazoo?

        Kommentar

        • Koksalt
          • November 2007
          • 498

          #5
          Ursprungligen postat av DjRoman
          Havannazoo.se var väldigt intressant och ungefär precis vad jag letade efter. Inte för att jag vet hur Bussgods fraktar sina paket (förut att det sker med buss?) men det låter då bättre än att slänga ner fisken i Postens brevlåda =)
          Enda nackdelen var väl att man var tvungen att beställa för minst 1000:-, det var lite för mycket för att testa.

          Nån som har handlat från Havannazoo?
          Var bor du?

          Kanske fler kan gå ihop om en beställning?
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1738124

          Kommentar

          • DjRoman
            • December 2007
            • 242

            #6
            Ursprungligen postat av Koksalt
            Var bor du?

            Kanske fler kan gå ihop om en beställning?
            Jag bor i Ludvika.

            Jag läste i nån annan tråd om att http://www.fashop.de levererar till Sverige och frakten låg bara på ca 200:- så det är också ett alternativ.

            Kommentar

            Arbetssätt...