Bästa webbbutik?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • brevid
    • November 2007
    • 113

Bästa webbbutik?

villken är den bästa akvariewebbutiken i sverige när det gäller levtid ,pris och sortiment mm.
    Alla stavfel är medvetna
  • matzen
    • February 2004
    • 608

Enligt min åsikt är det www.pwss.se.
    To be or not to be a cichlidlover that´s no question

Kommentar

• Annaica
      • February 2006
      • 1177

har aldrig handlat från pwss, men jag gillar guldfisken.se riktigt bra Tycker de svarar snabbt på mail och leveranserna brukar också gå fort
      Räkbiten

Kommentar

• MagicFingers
        • November 2003
        • 3136

Ursprungligen postat av Annaica
        har aldrig handlat från pwss, men jag gillar guldfisken.se riktigt bra Tycker de svarar snabbt på mail och leveranserna brukar också gå fort
        uttala dig inte om ställen du inte handlat ifrån då.!

pwss är "bäst" när dom sköter sig (alltså när dom inte har för mkt att göra, eller kollar lager eller liknande) i sverige...

(men jag föredrar de tyska shopperna)
        Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

Nunc Est Bibendum

Kommentar

• Dysnomia
          • April 2004
          • 1692

Pwss har helt klart det bästa sortimentet! Dessutom har de fin service.
          Skånetös i Dalarna
          MIN ZOON!

Kommentar

• JEK
            • March 2007
            • 1467

Pwss är bra när det inte krånglar. Men när det blir nått krångel blir det verkligen krångel...
            Mvh.
            Johan - akvarielös!

Kommentar

• Eurydike
              • September 2004
              • 931

Oj har alla så bra erfarenheter av PWSS? Jag har besställt från dem 4 ggr och det har tagit 2-4 veckor att få varorna varje gång. Visserligen är det väldigt trevliga, men lite snabbhet i svar och leverans tycker jag ändå är en stor del av bra service.

Tyvärr verkar det ju som att firren.com lagt ner de var bäst i utbud, pris och leveranstid förut.
              Men akvarieshopen http://www.akvarieshopen.com/ har riktigt bra service. Snabba leveranser och bra priser.
              Guldfisken http://www.guldfisken.se/beta/catalog/index.php har väl lite högre priser än de andra, men bra service.

Kommentar

• peterhaack
                • November 2004
                • 1752

Jag säger med att PWSS är bäst, och har bra sortiment skulle ngt fattas kan man alltid be dem kolla lite på om de kan få det eller liknande, se bara de har CO2 kitten som finns i tyskland nu och det tycker jag e jättebra visst de är dyrare än i tyskland men många vågar inte göra affärer i tyskland osv.

Firren.com var lite småtjuriga då man beställde från dem och man fick fel vara.

Guldfisken är oxå bra men jag tycker de är dyrare på de ting jag velat handla så man har valt pwss vid dessa tillfällen.
                Annars så har de snabb service och så, dåliga på att svara på mail dock.
                Siten där alla plantor växer PlantSwap!

Kommentar

• janne63
                  • August 2006
                  • 294

Ursprungligen postat av MagicFingers

pwss är "bäst" när dom sköter sig (alltså när dom inte har för mkt att göra, eller kollar lager eller liknande) i sverige...

Nu måste jag faktiskt försvara Annaica, hon konstaterar bara att hon aldrig handlat från PWSS utan att lägga någon värdering i detta faktum. Sen uttalar hon sig om en butik hon handlat från så jag förstår inte varför hon förtjänar ditt svar? Om nu inte inlägget var editerat i efterhand förstås.......

Hur som helst, jag har handlat från PWSS och de är bra att ha att göra med men leveranstiden kan dra iväg om de har mycket att stå i. Jag föredrar exvis. Aquarisitic.net i Tyskland pga. priserna men även här kan leveranstiden bli ganska lång.

Kommentar

• vmax4ever
                    • April 2005
                    • 198

www.pwss.se är som alla säger ett bra företag, får du fel vara skickar dom ny direkt. Nackdelen kan vara att dom kan ta bra tid på sig med din order
                    +kundservice
                    +sortiment

-Ordertid

www.aquaristic.net
                    har alla gånger tagit mig max 2v så inga problem där.
                    +Stort sortiment
                    +snabba leveranstider

-Ligger i Tyskland

Guldfisken.se
                    är bra men då måste du betala innan dom skickar leveransen
                    +Bra sortiment
                    *stadiga leveranstider
                    -Inget postförskott

www.akvarieshopen.com
                    har jag bara handlat av 2 gånger pga brist av dom produkter jag sökt hos mina vanliga handlare och tycker dom var välldigt seg på respons där så inge större posetivt där
                    +Mer ovanligare produkter
                    -Leveranstider
                    -Imellanåt dålig service

Sen finns det en rad med andra: dessa fungerar väll men det är allt, inget speciellt med dom
                    www.zooplanet.se
                    www.akvariumbutiken.se
                    www.akvarielagunen.se
                    www.aquaristikshop.com
                    www.akvarieudstyr.dk
                    Senast redigerad av vmax4ever; 29 December 2007, 12:41.
                    Det enda sättet att övervinna en frestelse, är att ge efter för den

Kommentar

• Annaica
                      • February 2006
                      • 1177

Ursprungligen postat av MagicFingers

Jag skrev ju att jag aldrig handlat från pwss och därför uttalade jag mig inte om det...
                      Räkbiten

Kommentar

• Annaica
                        • February 2006
                        • 1177

La en beställning hos guldfisken.se i onsdags... fick paketavin igår... så där går det undan!
                        Räkbiten

Kommentar

• JEK
                          • March 2007
                          • 1467

Den danska webshopen www.cichlidecentret.biz är förresten riktigt bra. Snabb leverans, bra priser, bra utval och bra service. Enda nackdelen är nog att det blir lite dyrare frakt till Sverige.
                          Mvh.
                          Johan - akvarielös!

Kommentar

• 3 guppy
                            • February 2007
                            • 2068

Pwss har bra sortiment men brukar tyvärr krångla en del.

Det finns en i Hoje Taastrup i danmark där jag köpt en amano via nätet.
                            det gick finfint.

PS: Kjaer du vet vad Taastrup butiken heter, men jag kommer inte ihåg.

Kommentar

• brevid
                              • November 2007
                              • 113

Jag gjorde en beställning från PWSS som jag betallade i förskott den 4/1 08.

Har inte fått det än efter 11dagar och det är dåligt tycker jag riktigt kasst.

Ok de kanske har nått problem med någon vara ,men då kan de höra avsig till mig...
                              Det tar inte längre tid att få hem grejer från tyskland när jag beställt där, bättre pris också...

SÅ DET BLIR TYSKLAND NÄSTA BESTÄLLNING...
                              Alla stavfel är medvetna

Kommentar

Arbetssätt...