Butiker i och kring Gävletrakten?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • VildKatt
    • May 2005
    • 12

    Butiker i och kring Gävletrakten?

    Kommer inom det snaraste att flytta upp till Valbo utanför Gävle, och undrar nu över djur/akvariebutiker däromkring. Inte minst därför att jag tänkte köpa mig ett nytt kar på si sådär 120 liter, men också därför att jag har en monsterkatt som behöver ett och annat efter flytten.

    Dessutom hade det inte varit fel med ett eventuellt försök att så småningom få arbete där.

    Några tips? Eller varför inte några råd?
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    #2
    På Söders zoo är det en som slutat för ett tag sen. Vet inte om någon ny börjat men kanske kolla där? Räknas väl inte som reklam?
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

    Kommentar

    • VildKatt
      • May 2005
      • 12

      #3
      Tror det räknas som reklam om du sätter upp priser och varor, men inte annars. Om man inte får nämna butiker, hur ska man då veta att de existerar?

      Men tack för tipset. Är visserligen ett tag tills jag ska upp, men om tjänsten inte är tillsatt så kanske de inte har något emot att man visar upp sina papper, om inget annat.

      Kommentar

      • Tege
        • October 2006
        • 70

        #4
        Ursprungligen postat av Adana
        Kommer inom det snaraste att flytta upp till Valbo utanför Gävle, och undrar nu över djur/akvariebutiker däromkring. Inte minst därför att jag tänkte köpa mig ett nytt kar på si sådär 120 liter, men också därför att jag har en monsterkatt som behöver ett och annat efter flytten.

        Dessutom hade det inte varit fel med ett eventuellt försök att så småningom få arbete där.

        Några tips? Eller varför inte några råd?

        Lustigt nog så finns Brynäs zoo i just Valbo, eller djurmagasinet i köpcentrat. Om dom behöver anställa har jag ingen aning om????

        Kommentar

        • VildKatt
          • May 2005
          • 12

          #5
          Brynäs.. varför får det alltid mig att tänka på ishockey?

          Men tack, det var ett bra tips, det med. Ju närmare hem, ju bättre är det, trots allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...