Butiker i Lund..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • spazm
    • August 2006
    • 315

    Butiker i Lund..

    Är det någon som kan har lite info om olika zoobutiker i Lund? Vilka har bra utbud? Fräscha akvarium med frisk fisk? Humana priser?

    Jag känner till Zoogiganten i Lomma så den behöver ni inte tippsa om utan berätta lite om butikerna inne i Lund..


    Tackar!


    Jens E
    Ad nocendum potenses sumus
  • Tenkare
    • May 2005
    • 2519

    #2
    Jag har bara varit inne i 2 st. Kan inte rekomendera någon av dom.
    Kommer dock inte ihåg vad dom hette.
    Neca eos omnes, deus suos agnoscet


    Min zon Min Tenkare

    Kommentar

    • spazm
      • August 2006
      • 315

      #3
      Det var verkligen tråkigt att höra. Man trycker att en stad av Lund's storlek borde ha någon bra butik. ´

      Jens
      Ad nocendum potenses sumus

      Kommentar

      • Tenkare
        • May 2005
        • 2519

        #4
        Tittade på eniro, finns nog inte många butiker i lund.
        dom flesta verkar vara för hund och katt.
        Men utbudet i dessa 2 som jag varit i har varit tunt.
        Neca eos omnes, deus suos agnoscet


        Min zon Min Tenkare

        Kommentar

        • NE
          • January 2004
          • 1549

          #5
          Måste desvärre hålla med , när det gäller akvariesidan så är inte Lund någon höjdare.

          Inne i lund finns 2st enligt eniro, det har funnits en till som jag inte hittar via eniro och det är möjligt att den inte finns längre.
          Alla dessa affärer var väldigt bra en gång i tiden men förmodligen är lönsamheten för akvariesidan dålig och affärerna verkar att ha anpassat sig efter detta.

          Kan dock tillägga at jag inte varit i dessa butiker på ett tag så det kan ju ha ändrat sig, men jag har lite svårt för att tro det.
          /Niklas

          Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

          Kommentar

          • Måns
            • June 2002
            • 191

            #6
            Inne i tätorten Lund är det tunt på akvarieaffär sidan, men i kommunen så finns ju Sandby ciklidhobby med ett av skånes största sortiment av ciklider.
            http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=262584&gid=262589

            Kommentar

            • spazm
              • August 2006
              • 315

              #7
              Vart inne på Akvarietjänst Tropic Hund & Katt i Lund i Fredags bara för att kolla läget och vist, de har inget stort sortiment men hittade det jag sökte till vad jag tyckte var ett bra pris + att tjejen i butiken var trevligt att snacka med och verkade väldigt kunnig!

              Jens
              Ad nocendum potenses sumus

              Kommentar

              Arbetssätt...