Bra butiker i norra delen av landet?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eldhroka
    • September 2006
    • 207

    Bra butiker i norra delen av landet?

    Skulle vilja ha tips på bra butiker i norra delen av landet, framförallt Luleå, Piteå och Skellefteå. Butiker som säljer friska fiskar, har kunnig personal, stort utbud och vettiga priser Oj, vilka krav jag har

    mvh Anna
    54 liter 105 liter 450 liter45 l 112 liter
  • albjohn
    • March 2006
    • 1179

    #2
    I Skellefteå har du två butiker, Akvariecenter och Nords Zoo

    Avariecenter har väl inget jätteutbud men trevlig och kunnig personal och friska fiskar

    Nords har kanske större utbud, men kvaliten och kunnandet har det väl varit lite si och så med ibland.
    Dom bygger om för närvarande och det kan nog bli bra eftersom butiken varit trång och tungjobbad vilket kan förklara den lite sämre kvaliten ibland.

    Men gå på båda eftersom dom ligger så nära varandra och bilda dig en egen uppfattning prismässigt är dom nog ganska lika.
    Båda butikerna har dock kanonpriser på Akvarium pga konkuransen.

    Luleå och Piteå kan jag inte utala mig om.
    Mvh Leif

    Kommentar

    • Inka
      • July 2005
      • 1233

      #3
      Rolles akvariecenter här i Luleå! Helt klart en favorit. Han har nyss byggt om också så han har lite större utbud än tidigare nu. Däremot har jag aldrig varit till Piteå och tittat men har inte hört att det ska finnas något större utbud där... Rätta mig om jag har fel.
      Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

      www.kvitter.n.nu

      Kommentar

      • Alexander Ylipää
        • May 2003
        • 1831

        #4
        Joo, Rolle är den största i Norrbotten iallafall.
        Med vänlig hälsning
        Alexander

        Kommentar

        Arbetssätt...