Vårby gård akvariebutik?!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sthlmmicke
    • May 2006
    • 50

    Vårby gård akvariebutik?!

    Hej häromdagen såg jag en skylt precis där backen ner korsningen masmo fittja,var på väg mot kungenskurva såg jag en skylt,där det stod byter köper säljer,Har ni varit där?! nån som vet är det värt att åka?!

    Micke
  • teamr86
    • July 2006
    • 205

    #2
    Var där idag. Ingen riktig djuraffär skulle jag säga. Verkar vara halvrisig men de hade ganska bra priser (typ 5-10 kr billigare än andra affärer).
    Annars så var säljaren halv skum men väldig kunnig om fiskarna.
    "Jag är nybörjare" Så det blir mycket men när allt funkar så "

    Kommentar

    • sthlmmicke
      • May 2006
      • 50

      #3
      Ursprungligen postat av teamr86
      Var där idag. Ingen riktig djuraffär skulle jag säga. Verkar vara halvrisig men de hade ganska bra priser (typ 5-10 kr billigare än andra affärer).
      Annars så var säljaren halv skum men väldig kunnig om fiskarna.

      Halvrisig butik?!..men köpte du något då? rekomenderar du.? säljaren skum Heheh men bra pris lr? Orkar man åka från Haninge dit? vad säger du Teamr86?
      Men de bästa var ju att han byter in fiskar och köper,så man kan ju börja om på nått nytt,lr hur!

      sthlmmicke

      Kommentar

      • seno
        • November 2004
        • 83

        #4
        handlar ofta där och är jätte nöjd
        säljaren är trevlig fast butiken ser inte så proffsig ut men ibland byter jag mina gamla saker för hans nya, fast butiken ser lite risig ut så är hans fiskar väldigt friska och glada.

        Kommentar

        • sthlmmicke
          • May 2006
          • 50

          #5
          Ursprungligen postat av seno
          handlar ofta där och är jätte nöjd
          säljaren är trevlig fast butiken ser inte så proffsig ut men ibland byter jag mina gamla saker för hans nya, fast butiken ser lite risig ut så är hans fiskar väldigt friska och glada.
          tja

          tex vad har du bytt för fisk senast du var där? tar han emot alla fiskar lr nån specifik art?

          Kommentar

          Arbetssätt...