pwss växter!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • _stiffe_
    • March 2006
    • 520

    pwss växter!

    hej!
    jag har kollat på olika sidor om växter men sen tittade jag på pwss växter och jag tyckte dom var j*****t dyra någon som vet varför dom är så dyra. man kan ju jämföra med firren mycket billigare

    tacksam om någon kunde svara på min fråga
    A.agassazii, "L187", klippräka, Neocaridina denticulata sinensis, Neocaridina cf. zhangjiajiensis, Labidochromis caeruleus, Kakusa yngel
    Skåne biotiop, + sebrafisk..
  • NE
    • January 2004
    • 1549

    #2
    Förmodligen för att det är moderplantor eller flerpack.
    /Niklas

    Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

    Kommentar

    • Nitra98
      • June 2005
      • 1987

      #3
      Dessutom är de riktigt stora och fina från pwss, de från firren är "pyttesmå"....
      Min zoon

      Kommentar

      • _stiffe_
        • March 2006
        • 520

        #4
        jag kollade nu precis och dom flesta var i 5 pack!!!

        jag kommer ihåg när jag köpte en kruka med cobomba och där var inte lite i den det kan jag säga och ganska stora stjälkar ca 30-40 cm (men den har säkert stått lite i affären) och det var märket tropica

        det blir nog att handla på pwss
        A.agassazii, "L187", klippräka, Neocaridina denticulata sinensis, Neocaridina cf. zhangjiajiensis, Labidochromis caeruleus, Kakusa yngel
        Skåne biotiop, + sebrafisk..

        Kommentar

        • lenis3
          • June 2004
          • 2254

          #5
          jag köpte Crinum Thaianum 5-pack, för 100kr, det är ju äckligt billigt! det är inga stora plantor inte så många och fina blad, men det är rejäl växtkraft i löken och jag har inte haft problem med mina.
          Min zoon
          Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

          Kommentar

          Arbetssätt...