örebro akvarielager???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SeanChai
    • May 2005
    • 498

    örebro akvarielager???

    Hejsan!

    tänkte bara fråga om det är någon (vill ha fler än en) som handlat där från annan ort. det känns lite skumt att man ska sätta in pengar på hans konto sen så skickar han det man vill ha, eller är det bara jag som tycker det???

    hur är lagarna om det skulle uppstå något problem där ena part säger att si eller så är fallet men andra nekar?

    hoppas på svar snabbt för jag vill ha ett filter till helgen då nya akvariumet kommer.

    // SeanChai
    Min Zon

  • lenis3
    • June 2004
    • 2254

    #2
    örebro akvarielager verkar iaf ha äckligt bra priser!!
    Jag tycker inte det är konstigt att han begär förskottsbetalning. Jag gör alltid det när jag säljer nåt, och eftersom han dessutom är en officiell person tycker man ju han borde sköta sig.
    Ofta brukar affärerna har typ 1 års garanti.
    Lena-Maria
    Min zoon
    Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

    Kommentar

    • MagicFingers
      • November 2003
      • 3136

      #3
      jag har handlat i butik och han é trevlig .
      och jag hade ett par mil dit
      Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

      Nunc Est Bibendum

      Kommentar

      • C.Ciklid
        • February 2005
        • 12055

        #4
        Den ena killen tycker jag verkar vettig (pratat per telefon) den andre verkar lite mer "vimsig" (handlat av). Men det är ju min åsikt.

        //Camilla
        De sanningar som vi inte vill höra, är nyttigast för oss att lyssna till.

        Kommentar

        • Raven
          • February 2005
          • 15385

          #5
          Ursprungligen postat av SeanChai
          det känns lite skumt att man ska sätta in pengar på hans konto sen så skickar han det man vill ha, eller är det bara jag som tycker det???
          börjar bli väldigt vanligt att internetbutiker erbjuder det som en betalform.

          hur är lagarna om det skulle uppstå något problem där ena part säger att si eller så är fallet men andra nekar?
          betalar du via internetbank så är det inga problem att bevisa att pengarna är skickade.
          LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
          Faktatråd Om AkvarieVatten
          Växtakvaristernas Paradis

          Kommentar

          • SeanChai
            • May 2005
            • 498

            #6
            Tackar Raven, det sista var vad jag behövde veta. synd bara att det tar banken en dag att skicka över pengarna, med otur så får jag inte vad jag vill ha till helgen. iofs så ska ju akvariumet fixas till samt eventuellt "tona" någon / några rutor.

            // SeanChai
            Min Zon

            Kommentar

            Arbetssätt...