Plus fälldes

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • y0da
    • August 2005
    • 1697

    #16
    Haha! Kan tillägga att en sådan bild finns på dunkarna till kattsanden "Tidy Cats" också!! Satt och skrattade över den här om dagen.

    Så det är sjöjungfrun man ska kontakta om man vill ha billigare prylar från det företaget? Minns när jag var liten och familjen brukade vara ute och åka på söndagarna. När man var i Jonsered så var farsan alltid tvungen att åka förbi företaget och dregla lite :P
    (-"Vet du vad Jonsered är känt för?" "Ja pappa! Det vet jag fortfarande!!")
    http://www.y0da.se

    540L SA

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #17
      (-"Vet du vad Jonsered är känt för?" "Ja pappa! Det vet jag fortfarande!!")
      Nåväl men nu är det väl ytterligare 2 saker som Jonsered är känt för förutom motorsågarna (som idag ägs av Huskvarna) och det är ju Jonsereds presenningar samt Torbjörn Nilsson
      Fast detta hör ju nu inte direkt till ämnet - dvs att plus fälldes så det är kanske dags att återgå till det
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Guy Palm
        • March 2002
        • 5720

        #18
        Nåväl men nu är det väl ytterligare 2 saker som Jonsered är känt för förutom motorsågarna (som idag ägs av Huskvarna) och det är ju Jonsereds presenningar samt Torbjörn Nilsson
        Jag vet en sak till som Jonsered är känt för, men det nämner jag inte här
        Guy
        ,Poecilia,SKS,GOC,

        Kommentar

        • y0da
          • August 2005
          • 1697

          #19
          ... och Kjell Fohrman!

          Ang. ämnet (nästan iaf). Denna gång kanske det är Sverkers tur att hamna i den gröna soptunnan?
          http://www.y0da.se

          540L SA

          Kommentar

          • mats m
            • September 2002
            • 515

            #20
            Hej.
            Kan säga att zoobutiken var hem och silikonade om bägge gångerna,garanti fanns kvar plus att det räknas som två skadefall av försäkringsbolaget.
            Köpte själv ett 540 och flyttade över alla fiskar och växter.Efter att det var klart efter ca 2 tim. började det droppa på golvet,ringde butiken.Ägaren kom hem och såg läckan och kollade att det stod i våg,sade till mig töm skiten jag hämtar ett nytt i Vara,eftr ca 4 tim. stod ett nytt hemma.Det är service.
            MVH Mats
            http://www.Zoonen.com/minzoon.Asp?oid=156582

            Kommentar

            • Raven
              • February 2005
              • 15385

              #21
              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              Annars kommer jag ihåg de hinkar med flingfoder jag importerade från USA en gång i tiden och där halva hinken var täckt med en stor varningslapp som visade ett barn som lutade sig över hinken/fodret och då uppenbarligen riskerade att ramla ner och "drunkna" - så tänk på detta om du har barn hemma
              asgarv hur stora va dom hinkarna egentligen.

              Ursprungligen postat av y0da
              Ang. ämnet (nästan iaf). Denna gång kanske det är Sverkers tur att hamna i den gröna soptunnan?
              den är väl röd ?

              köper man ett akvarium ska man ju göra en okulär besiktining.
              glas är ju rätt skört.
              LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
              Faktatråd Om AkvarieVatten
              Växtakvaristernas Paradis

              Kommentar

              • gladys
                • March 2005
                • 1962

                #22
                Ursprungligen postat av Raven
                köper man ett akvarium ska man ju göra en okulär besiktining.
                glas är ju rätt skört.
                Menar du, att folk köper akvarium utan att titta om dom är hela!?
                Ganska dumt!
                Quidquid latine dictum sit, altum viditur

                Kommentar

                • Raven
                  • February 2005
                  • 15385

                  #23
                  det är just det jag menar ja.
                  du skulle bli förvånad om du bara visste vilka dumheter en del gör.
                  LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
                  Faktatråd Om AkvarieVatten
                  Växtakvaristernas Paradis

                  Kommentar

                  Arbetssätt...