Hej då

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Åke K
    • December 2004
    • 74

    Hej då

    Det blev ett kort återbesök. Efter att ha fått ett inlägg raderat utan besked varför så avslutar jag härmed min närvaro här. Är det nån som vill mig nånting går det bra att skicka ett mail, pm funkar inte eftersom jag inte kommer att logga in mig igen. Adjö.
  • andreassofus
    • November 2005
    • 5643

    #2
    kanske kjell kan svara på varför det blev raderat så vi andra inte råkar ut för det samma.
    Mvh Andreas
    min zoon
    msn adress

    Kommentar

    • Åke K
      • December 2004
      • 74

      #3
      P.S.

      Kort återbesök. Är det nån mer som gått på Forum-bluffen? När man loggar ut kommer det upp en rad: Alla cookies rensade. Skitsnack, när jag sen kollade fanns det 2 cookies från zoopet i datorn. Det är därför jag inte gör affärer på nätet, t.ex. annonserar här, man kan inte lita på nån.

      D.S.

      Kommentar

      • Joacim
        • December 2003
        • 964

        #4
        Ursprungligen postat av andreassofus
        kanske kjell kan svara på varför det blev raderat så vi andra inte råkar ut för det samma.
        Utan att vara helt säker så tror jag det har att göra med den annons han skrev i forumet (där han räknade upp allt han ville sälja) som han påstod INTE var en annons... Men vad vet jag?

        /J
        Det finns 10 sorters människor här på jorden.
        De som förstår binära tal och de som inte gör det.

        Kommentar

        • andreassofus
          • November 2005
          • 5643

          #5
          aha, ja de förklarar u saken då.. ja läste den tråden förresten.. kom på de nu när du sa de
          Mvh Andreas
          min zoon
          msn adress

          Kommentar

          • Kramfors
            • January 2003
            • 7265

            #6
            Ja Åke K jag mins ditt inlägg och förstår dig, det finns annat här i livet än att byta vatten på fiskar, tex att........ det ha jag glömt, det var så länge sedan jag gjorde något annat.
            http://www.kramforskoi.com/

            Kommentar

            • andreassofus
              • November 2005
              • 5643

              #7
              ääh ja tycker de e kul o byta vatten o pyssla men akvriumen ja,, de e ju en del av själva hobbyn
              Mvh Andreas
              min zoon
              msn adress

              Kommentar

              • Kramfors
                • January 2003
                • 7265

                #8
                Pyssla med akvarium! jag byter vatten och skrapar bort de värsta algerna på frontrutan när fiskarna inte syns.
                http://www.kramforskoi.com/

                Kommentar

                • andreassofus
                  • November 2005
                  • 5643

                  #9
                  varför inte oftare?
                  vill du inte se fiskarna? eller kollar du uppifrån?
                  Mvh Andreas
                  min zoon
                  msn adress

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    #10
                    Att lägga in ett inlägg i forum som visserligen säger detta är inte en annons eftersom det är mot forumets regler men sen ändå i detalj räkna upp vad man säljer är väl genomskinligt.
                    Jag raderade därför först försäljningsdelen men sedan dök det också upp de som i forumet ville handla av dig - så man kunde tro att man hade hamnat i en diskussion i annonsbörsen. Då raderades hela tråden.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • CalleAkvarist
                      • November 2005
                      • 1059

                      #11
                      Åke- Bara för att du brutit mot forumets regler betyder det inte att vi avskyr dig!! Alla är lika välkomna på forumet, ganska många har brutit mot reglerna men inte har dom begärt avsked, lagt in ett sorgligt farväl i en tråd där Zoopet forum också kallas bluff. Åke, jag vet ju inte om du läser detta eftersom du på ett ganska patetiskt vis förklarade att du aldrig mer kommer att sätta din fot på Zoopet. Om du nu fortsätter med akvarium kommer du förr eller senare råka ut för problem- ingen är perfekt, alla gör vi någon gång fel. Då kommer du behöva ett forum där du får svar i vänlig ton (förutsatt att du själv håller en god ton). Visst, pröva något annat forum, men på ett visst akvarieforum på svenska är det totalt kaos, ingen ordning på trådarna och för många svordomar- vilket inte är bra. På ett annat väldigt känt forum har dom ett organiserat forum men nackdelen är att det inte är lika aktivt som Zoopet.
                      Alltså: så länge du är beredd att läsa forum på polska behöver du inte Zoopet . Zoopet är världens bästa hemsida och det kommer du att märka, om du någonsin loggar in på forumet igen. Man behöver inte tycka att alla andra har fel och att man själv har rätt, och man behöver inte heller vara så sträng och fördömande, varken mot sig själv eller andra. Detta är absolut inte menat som ett påhopp, utan jag bara säger vad jag tycker. Åter igen: Zoopet är till för alla och för att forumet ska bli den superbra faktabas den är, behövs alla! Jag ber dig: Kom tillbaka! Gör du inte det förlorar vi en duktig akvarist som kan svara på frågor, från både gamla medlemmar och nya.
                      Ha det bra!
                      Senast redigerad av CalleAkvarist; 08 March 2006, 16:45.

                      Kommentar

                      • Isuxs
                        • December 2005
                        • 796

                        #12
                        Huuu... men om jag t.ex vill ge bort något (gratis) kan man bara lägga in det som... ja tex här?? För det är väll bara Gold-med som kan lägga in annonser?? Om man skänker bort det borde det ju nästan va ok?? Tycker jag iaf..
                        360L Columbia skalar & sorgmantel tetra
                        180L Ghost / Black skalar
                        60L Räkor körsbär, tiger, zebra, blå, amano

                        Kommentar

                        • andreassofus
                          • November 2005
                          • 5643

                          #13
                          annonser i forumet är inte tillåtet för varken gold medlemmar eller icke gold medlemmar
                          Mvh Andreas
                          min zoon
                          msn adress

                          Kommentar

                          • CalleAkvarist
                            • November 2005
                            • 1059

                            #14
                            Ursprungligen postat av Åke K
                            P.S.

                            Kort återbesök. Är det nån mer som gått på Forum-bluffen? När man loggar ut kommer det upp en rad: Alla cookies rensade. Skitsnack, när jag sen kollade fanns det 2 cookies från zoopet i datorn. Det är därför jag inte gör affärer på nätet, t.ex. annonserar här, man kan inte lita på nån.

                            D.S.
                            Vet inte om du läser detta.
                            Dessa två cookies skapas av att du har valt "Kom ihåg mig". I cookien lagrar Windows information om på vilken sida du ska logga in automatiskt och med vilka uppgifter. Däremot raderas alla andra cookies från zpet!
                            Än en gång, hoppas du bestämmer dig för att komma tillbaka till detta fantastiska forum!

                            Kommentar

                            Arbetssätt...