Butiker som tar emot fisk?

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maculatus
    • December 2005
    • 53

    Butiker som tar emot fisk?

    Jag har ett litet problem: de 21 glödbandstetrorna visade sig vara ett lite dåligt val för akvariet och jag vill nu gärna bli av med dem (utan att det ska bli en fråga om "take care of", för er som gillar Pulp Fiction ). Nån som vet om det finns nån butik i Malmö/Lund-området som tar emot fiskar, så att mina 21 små rackare kan få ett mer lyckat hem?
  • Raven
    • February 2005
    • 15385

    #2
    har du tid över kan du ju ringa.
    men gör så att du frågar om du kan få byta så kan du kanske få lite växter mat eller nåt annat.
    LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
    Faktatråd Om AkvarieVatten
    Växtakvaristernas Paradis

    Kommentar

    • maculatus
      • December 2005
      • 53

      #3
      Ursprungligen postat av Raven
      har du tid över kan du ju ringa.
      men gör så att du frågar om du kan få byta så kan du kanske få lite växter mat eller nåt annat.
      Jag tänkte mig inte ens att få ngt tillbaka, bara fiskarna får en andra chans är jag nöjd.

      Kommentar

      • sacha
        • May 2005
        • 1016

        #4
        Dumt... hehe.. skulle aldrig få för mej att ge bort fiskar till någon som i sin tur säjer dom å tjänar pengar på dom.. Sabbar ju marknaden liksom
        Tjopp...

        Kommentar

        • mam
          • May 2004
          • 1064

          #5
          Hittar du ingen butik som tar emot dem kanske du kan sätta in en skänkes-annons och då kan du välja lite själv vart de ska bo.
          /Nina

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Det är som sagt bara att ringa och fråga.
            Ingen lär ändå kunna svara på om en butik tar emot just den sortens fisk av dig utom affärsinnehavaren.
            Låser nu tråden eftersom du fått fullgoda svar och tråden i sig är väldigt lik en annons om man säger så
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...