Stockholm

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cecilia
    • January 2003
    • 754

    Stockholm

    Undertecknad landsortsbo åker förmodligen till Stockholm ett par dagar nästa vecka. Vad finns det för akvaristiska sevärdheter som är gratis (helst!) och tillgängliga med allmänna kommunikationer + barnvagn?

    Mvh Cecilia
  • doctor
    • August 2002
    • 300

    #2
    Inte gratis och du får parkera barnvagnen i entrén men aquaria är trevligt. www.aquaria.se
    Sen är det ju alltid trevligt att gå runt på akvarieleasing och akvarielagret men där får du nog oxå parkera vagnen utanför. Blir nog svårt att få med vagnar på nått ställe som har akvarier. Allt kommer du till enkelt kommunalt.
    Min PBase
    Min Flickr

    Kommentar

    • Hosse
      • November 2005
      • 11

      #3
      Ta en tur till stora mossen och besök akvarielagret. Bättre änn akvaria då du kan inhandla mångna av fiskarna som visas. Mycket att titta på. Kunnig personal. Värt resan.
      Lycka till.

      Kommentar

      • cecilia
        • January 2003
        • 754

        #4
        Tack för era tips! Jag vill till Naturhistoriska också, finns det något spännande där som man kan använda som förhandlingsargument med en luttrad nioåring (typ Malmska valen i Göteborg, funkar alltid )?

        Mvh Cecilia

        Kommentar

        • miiaoo
          • January 2006
          • 2815

          #5
          Ursprungligen postat av cecilia
          Tack för era tips! Jag vill till Naturhistoriska också, finns det något spännande där som man kan använda som förhandlingsargument med en luttrad nioåring (typ Malmska valen i Göteborg, funkar alltid )?

          Mvh Cecilia
          Kanske skulle vara museibutiken då.. Där finns en hel del prylar för barn. Både leksaker och böcker..
          Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.

          Kika gärna in i min dagbok!

          Kommentar

          • RÖDLÖGA
            • February 2002
            • 3931

            #6
            Ursprungligen postat av cecilia
            Tack för era tips! Jag vill till Naturhistoriska också, finns det något spännande där som man kan använda som förhandlingsargument med en luttrad nioåring (typ Malmska valen i Göteborg, funkar alltid )?

            Mvh Cecilia
            Du har ju cosmonova.http://www.nrm.se/cosmonova.
            Och är du ändå åt dom här hållen så finns Zoo kompaniet i Arningehttp://www.zookompaniet.se/
            FISHLOVERS
            Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
            En glad "svenssonakvarist"

            Kommentar

            • Mamma Mia
              • December 2004
              • 2504

              #7
              Du kan även ta en tripp till Sundbyberg, Akvarieleasing, de har massor av fina fiskar!
              Always look at the bright side of life

              Kommentar

              Arbetssätt...