Akvarium Atlantis i Umeå

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • join4t
    • October 2003
    • 854

    Akvarium Atlantis i Umeå

    Hon håller på att lägga ner sin fina ciklidaffär nu men ska fortsätta sälja fisk hos djurmagazinet istället. Hon säljer av sina akvarium, även det jättestora längst in. Gissa om jag blev sugen... tyvärr bor jag på tredje våningen med spiraltrappor.

    Ska dock få en ställning med 6*133 Liter av min pojkvän i födelsedagspresent därifrån, jag vill att det ska va idag!!!

    Jag kanske kommer att va på forumet mer framöver och överösa er stackare med frågor och smaktips
    "Om du inte kan säga nåt snällt så säg ingenting alls" // Stampe
  • figo
    • October 2004
    • 480

    #2
    Hur stort är det största då?
    m.v.h figo. 170 L ,45 L ,21 L

    Kommentar

    • join4t
      • October 2003
      • 854

      #3
      1200-1300 Liter skulle jag tro. För mycket för spiraltrappen iaf =)
      "Om du inte kan säga nåt snällt så säg ingenting alls" // Stampe

      Kommentar

      • join4t
        • October 2003
        • 854

        #4
        Kaos, kaos och kaos, 8 hinkar med sand, skitiga täckglas och ljusramper staplade överallt och akvarier på vardagsrumsmattan =)

        Äntligen har jag fått hämta mina nya kar!!!

        Tror att morgondagen kommer att bli den bästa födelsedag jag haft hittills, tänk när jag vaknar och kommer ihåg vad jag har fått =)
        "Om du inte kan säga nåt snällt så säg ingenting alls" // Stampe

        Kommentar

        • Annika
          • January 2002
          • 2518

          #5
          Stort grattis i förskott! Visst är det underbart med födelsedagspaket. Särskilt stora, hårda, akvarieformade paket som man valt själv
          Gick det bra att få upp allt för trappan? Du får väl svara imorgon när du kommer ihåg vad du fått och hur det gick till

          Kommentar

          • join4t
            • October 2003
            • 854

            #6
            Tack tack.
            Jodå allt gick bra även om ställningen inte hade fått vara 2cm högre.... Vi tog hjälp av en stark släkting som fick bära de tunga hinkarna med sand =)

            Måste erkänna att jag lider lite av träninsvärk fortfarande men den påminner ju bara om något trevligt!

            Har tvättat sand (blärk) idag och fyllt två kar med vatten bara för att det ser trevligare ut =)
            "Om du inte kan säga nåt snällt så säg ingenting alls" // Stampe

            Kommentar

            Arbetssätt...