gbg...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jaffehuff
    • October 2005
    • 541

    gbg...

    Nu är jag väl under fel ämne igen... Skäll på mig vettja! :o (Okej, tack för omflyttningen... )

    Tänkte bara höra om någon kan tipsa mig om nätbutiker m säte i Göteborg. Har sökt lite men det visar sig alltid att de ligger i Sthlm, Luleå, Malmö eller någon annan plats väääldigt långt borta. Såå, finns det några akvariebutiker i Göteborg (eller häromkring) som "finns på" nätet? Har ju ändå förstått att en del av er som brukar hålla till här faktiskt har hemvist på "rätt sida" av landet...

    O för den delen... vilken butik i gbg ÄR bäst...? (O ja, kvalitet väger tyngre än pris. Som alltid när det handlar om levande varelser!) Trevligt m lite synpunkter... Tack på förhand
    Senast redigerad av jaffehuff; 22 October 2005, 11:32.
  • Shrek
    • August 2005
    • 362

    #2

    Jag tror att de även skickar produkter efter beställning.
    "Vänlighet och kärlek är smittsammare än någon sjukdom"

    Kommentar

    • Tropfrog
      • October 2002
      • 8078

      #3
      Vitsen med nätverksamhet är ju att man kan ha sin verksamhet vart som helst och sälja till hela landet. Varför vill du hitta en nätbutik med säte i just Göteborg?

      Om det bara gäller bra nätbutiker så gillar jag pwss i Sverige och aquaristic i Tyskland.
      MVH
      Magnus
      min zoon

      Kommentar

      • jaffehuff
        • October 2005
        • 541

        #4
        Nä, asså...

        Klantigt formulerat, antar jag... Växter/fiskar köper jag ju helst på plats, tänkte det var intressant o veta vilket utbud affärerna har... Annars bra m andra också (tack!!), inte funnit några sådan heller förut.... Får väl leta bätre + hoppas på fler svar här...

        Kommentar

        Arbetssätt...