Böcker av Kjell Fohrman!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pierre
    • November 2002
    • 279

    Böcker av Kjell Fohrman!

    Jag och min sambo är relativt nyblivna akvarister, och för inte så länge sedan lånade vi böcker från bibblan, samt köpte "back to nature -Malawi Ciklider" av Kjell Forhman. En av böckerna vi lånade var "back to nature -Akvarieguiden" också den av Kjell Fohrman. Och jag måste säga att utan dessa suveräna böcker och denna superba websida, hade vi aldrig lärt oss så mycket som vi gjort på så kort tid! En stor eloge till Kjell och alla andra som gladeligen delar med sig av sina erfarenheter! Mvh //Pierre
    Mvh// Pierre
    (check my profile)
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Hej,
    Skoj att du uppskattar Back to Nature-böckerna och Zoopet. En sak kan jag inte ta äran åt mig för, nämligen att ha skrivit malawiboken, det gjorde nämligen Ad Konings. Sedan är det förstås en annan sak att det är jag som gett ut alla BTN-böckerna.
    Zoopet är definitivt inte heller en mans verk utan det är många som bidragit på olika sätt med att utveckla denna hemsida.
    Akvaristiska hälsningar
    KJell
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Hej,
      Skoj att du uppskattar Back to Nature-böckerna och Zoopet. En sak kan jag inte ta äran åt mig för, nämligen att ha skrivit malawiboken, det gjorde nämligen Ad Konings. Sedan är det förstås en annan sak att det är jag som gett ut alla BTN-böckerna.
      Zoopet är definitivt inte heller en mans verk utan det är många som bidragit på olika sätt med att utveckla denna hemsida.
      Akvaristiska hälsningar
      KJell
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      Arbetssätt...