Butiker i köpenhamn

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jimel
    • August 2004
    • 253

    Butiker i köpenhamn

    Jag ska till danmark nästa vecka och tänkte passa på att kika lite i någon några akvariebutiker, så är det någon som har tips på en bra butik i köpenhamn eller i dess närhet?

    MVH / Jimmie
    Här är min Zoonen
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

    #2
    Detta är tre bra butiker i Köpenhamn
    Porsa reoler og borde efter mål. Vi har alt til akvariet. Hvad vi ikke har, prøver vi gerne at skaffe. Vi sælger også hunde- og katteartikler.


    Akvarieudstyr købes i en rigtig Akvariebutik - Kig forbi en rigtig akvariebutik - Masser af fisk,foder og godt grej til faste lave priser - Vi ses
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

    Kommentar

    • jimel
      • August 2004
      • 253

      #3
      Tack Guy för det, ska kolla in deras hemsidor.
      Här är min Zoonen

      Kommentar

      • Olle A
        • January 2002
        • 1661

        #4
        Akvarium Østerbro på Østerbrogade 33 (vid Triangeln) Tycker jag är en mycket bra butik. Jag hoppas den finns kvar - lite misstänksam blir man ju när man inte får fram någon fungerande hemsida längre. Till Guys lista skulle jag också vilja lägga Flyvefisken http://www.flyvefisken.dk som också är bra. Jag ska själv till Köpenhamn i slutet av september (på killiutställningen) och tänker åtminstone besöka Planteimporten.

        Olle

        Kommentar

        • jimel
          • August 2004
          • 253

          #5
          Är mest inne på diskus så vilken är den bästa affären för att titta på diskus? kommer inte att köpa utan bara titta å se vad man kanske ska skaffa i framtiden.

          Även tips på någon affär med billiga tillbehör. Ska ju va lite billigare i danmark sägs det. Cicchlidecentret som guy tipsade om verkar ju billigast, stämmer det??

          MVH / Jimmie
          Här är min Zoonen

          Kommentar

          • kaj.p
            • June 2002
            • 2952

            #6
            Sedan Nyby diskus slog igen så är det Ciklidecentret när det gäller diskus.
            De har för mycket bra priser på det mesta.
            Nordiska Diskus Sällskapet
            Hallandsakvaristerna
            BAK Gcg Maf NCS

            Kommentar

            • jimel
              • August 2004
              • 253

              #7
              Då blir det dom, tackar.
              Här är min Zoonen

              Kommentar

              Arbetssätt...