Behöver material!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawi´n
    • August 2003
    • 1643

    Behöver material!

    Hej!
    Har i skolan beslutat mig för att göra en redovisning i svenska om "Hur man startar upp ett akvarium".
    Det dumma är att redovisningen är på onsdag och jag har inte börjat ännu...(ibland är man lite dum:P)
    Då undrar jag bara om det finns någon här på zoopet som skulle kunna bistå med lite bilder på vanliga sällskapsfiskar och även på akvarium och tillbehör.

    Tack på förhand!
    Björn Forsberg
  • mohlin
    • January 2004
    • 1487

    #2
    Det finns ju bilder o info här på forumet, men jag tror att bilderna är skyddade, dvs du måste ha tillåtelse att använda dem.

    Kommentar

    • elinor
      • February 2003
      • 1323

      #3
      Då undrar jag bara om det finns någon här på zoopet som skulle kunna bistå med lite bilder på vanliga sällskapsfiskar och även på akvarium och tillbehör.
      Om jag har något i mitt album här på zoopet som du känner skulle kunna vara till någon nytta, så är du välkommen att låna bilder av mig..

      Lycka till med redovisningen!! Du känner väl hur det brinner i knutarna? *skrattar*
      Varje gång jag hör ordet SPORTA måste jag tvätta munnen med choklad

      Kommentar

      • malawi´n
        • August 2003
        • 1643

        #4
        jo, visst brinner det i knutarna. Det svåraste är nästan att kunna begränsa sig när man pratar, eftersom man själv vet så mycket, men måste hålla det på en sådan nivå att de andra i klassen tycker att det är begripligt
        Björn Forsberg

        Kommentar

        • elinor
          • February 2003
          • 1323

          #5
          Varför göra det så stort?? Du kan väl väl besgränsa dig genom att endast berätta om en speciell fiskart... deras beteende, föda, boendemiljö osv.

          Har själv en gång i tiden haft en redovisning på Komvux där jag släpade med mig en Citrinellum.ciklid i ett mindre kar. Hade att prata om i 20 minuter samt att de som lyssnade blev nyfikna och ville veta mer.
          Varje gång jag hör ordet SPORTA måste jag tvätta munnen med choklad

          Kommentar

          Arbetssätt...