zoosakers växter inget bra alternativ!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gardener
    • October 2004
    • 136

    zoosakers växter inget bra alternativ!

    Jag är lite arg, jag har just till sist fått hem plantor från zoosaker.
    Jag har väntat i över fem veckor på dem. Det är jag som mailat och frågat var de är och fått besked att han väntat för att jag skulle få alla. För några dagar sedan mailade jag igen och fick en ursäkt, de skulle skickas omgående jag skulle få en planta som plåster på såren, då blir man ju lite nöjd...så jag väntar, de ringer och två av fyra plantor som jag beställt och betalt råkar inte finnas inne nu heller! Kan jag ta en ersättning? JA, säger jag för nu är jag trött på det här tjafset.
    Sen kommer tre plantor, två av två beställda, en ersättare och inget plåster på såren, dessutom är latifolians alla större blad alldeles håliga.
    Fan också, det behövs en BRA onlineaffär för plantor.....får väl starta en da....*morrar*
    Jag som hade blivit så jädra nöjd bara plantorna varit friska och hyfsat fina och jag fått VETA att det skulle dröja eller åtminstone fått en rejäl planta som plåster.... tur att jag gjorde en lite testbeställning.... NÅGON som har tips om ett BRA alternativ till hjortgatan????
  • Mathias-D

    • December 2002
    • 1122

    #2
    Har hört att det skvallras om att www.pwss.nu skulle börja med växter men det är inget ja vet stämmer lr när det börjar?? nån som vet?

    Kommentar

    • Gardener
      • October 2004
      • 136

      #3
      mmm de sköter ju annan försäljning på ett bra sätt, det kunde kanske va nåt.
      Erfarenheter från tyskland? Det är så himla dyrt med frakt bara och flera osm jag frågat har sagt nej det går inte....

      Kommentar

      Arbetssätt...