Tyska internetbutiker .m.m. =)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FinaFisken
    • March 2004
    • 184

    Tyska internetbutiker .m.m. =)

    Hejsan , har hört att man kan beställa akvarier och/eller tillbehör på tyska internetbutiker , och få det levererat till posten där du bor? eller nåt sånt ? . kan ni nån billig och bra adress till nån internetbutik ? . är väldigt intresserad av att köpa ett kar ifrån tyskland , eftersom att jag har hört att det är rätt mkt billigare där än här uppe i norra sverige.

    kom gärna med tips och länkar med mera. =)
    =)
  • sammy
    • March 2004
    • 282

    #2
    Hejsan!

    www.aquaristikshop.com - har handlat därifrån två gånger, första utan problem, men den andra gången skickade de inte med en pryl eftersom den var slut på lager, synd bara att jag inte visste det föränn jag packade upp paketet.
    (Tar ca 2-3 veckor)

    www.aquaristic.net - har inte provat dem, men många här på zoopet tycker att de är bra.

    www.pwss.nu - Den billigaste och bästa svenska internetbutiken enligt de flesta, plus för att du alltid kan ringa dit och få personlig service, om du undrar över något...
    240 l. Asien - Indiska Ciklider, Tomat Ciklider, Humlafiskar, kinesiska stenalgätare och en Kulfisk
    270 l. Sällskap - Scalare, fjärilsciklider, Kilfläcksrasboror, Sorgmanteltetra, Siamensis, Ancistrus och två tigersniglar
    54 l. Fiskhotell

    Kommentar

    Arbetssätt...