leveranstid nätbutik

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bjurstrom
    • March 2003
    • 233

    leveranstid nätbutik

    har beställlt akvarieprylar från aquaristikshop. Nu på torsdag har det gått exakt en månad sedan jag beställde och de utlovar att de alltid skall leverera inom en månads tid. De har som sagt var 2 dagar på sig, men jag tvivlar på att de hinner skicka det inom utlovad tid. Brukar de hålla en månad eller är det standard att de inte lyckas med det? Vilka erfarenheter har ni...
    min sida på zoonen: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=264826
  • Gud bevare Tsaren
    • April 2004
    • 276

    #2
    Jag beställer då och då diverse objekt till mina guldisar på Muskö eftersom det, såvitt jag vet, inte finns någon zooaffär i närheten. De internetbutiker jag har erfarenhet av (www.guldfisken.se och www.akvarieshopen.com) har undantagslöst levererat inom tre till fyra vardagar efter beställningen.

    Helt okej, tycker jag. I ditt fall låter det oroväckande och det är nästan säkert något som är fel. Bäst att du tar kontakt med tyskarna sofort, mein Herr.

    C uvasjenijem
    Gud bevare Tsaren och Hans familj

    Kommentar

    • royal blue
      • March 2003
      • 17

      #3
      Jag har fått vänta upp till 2 månader när jag beställt från Tyskland. De har inte mycket i lager det är därför priserna är så pass låga och leveranserna så pass långa. Tror inte det är något problem, skriv till dem några gånger och klaga lite så ska du se att grejorna kommer.

      Kommentar

      • bjurstrom
        • March 2003
        • 233

        #4
        fast det är falsk marknadsföring att lova en leveranstid på under en månad, när man på rutin bryter den. grrr...

        eller på gränsen till falsk marknadsföring i alla fall, eftersom de skriver en del luddiga saker om undantag från månadsgarantin, som inte direkt är enkelt att tyda vad de menar med...
        min sida på zoonen: http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=264826

        Kommentar

        Arbetssätt...