nätbutiker?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • brummel
    • May 2004
    • 73

    nätbutiker?

    Hej!

    Överväger att köpa via nätet, storpack med flingor, medicin, filtermatta, m m, och skulle vilja ha tips från er som har erfarenhet; dvs bra butiker, svenskt, utländskt ?
    MVH Per
  • Gustav
    • February 2004
    • 377

    #2
    Har bra erfarenheter av www.aquaristikshop.com . Kan vara lite varierande leveranstid, men det beror på hur och vad man beställer. Bra mycket billigare med tyska prylar än svenska. Kolla även in www.aquaristik.net (har ej köpt därifrån, men kommer säkert att göra det)
    http://www.svekub.se
    Min Zoon

    Kommentar

    • Kawe
      • May 2004
      • 279

      #3
      Vad hamnar frakten på för dom butikerna?

      Vänligen
      Kawe

      Kommentar

      • NE
        • January 2004
        • 1549

        #4
        Har för mig att aquaristic.net har en fraktkostnad på ca 200sek.
        /Niklas

        Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

        Kommentar

        • Daniel Blom
          • June 2003
          • 1670

          #5
          Frakten är förstås olika beroende på hur mycket paketet väger. På aquaristic.net får man veta exakt vad allt kostar innan man okejar beställningen.
          Jag fick en gång vänta i fyra veckor på ett paket - men det hade kommit till mitt postkontor efter tre dagar. Sen gick det trööööögt...
          mvh Daniel
          Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
          och framgången är given.
          Samuel Clemens
          Mina bilder

          Kommentar

          • Gustav
            • February 2004
            • 377

            #6
            Aquaristikshop har lägre minimumfrakt och skall man inte beställa massro så kan man komma undan med under en hundring i frakt. Jag tycker att Aquaristik brukar vara något billigare än Aquaristikshop, men att man tjänar in det på frakten om man inte skall ha så mycket. Vissa saker varierar även rätt mycket i pris och jag tjänade klart på att köpa mitt eheim 2236 på Aquaristikshop. Man kan kolla frakten på båda hemsidorna och den står alltid angiven innan man betalar eller bundit sig till köp.
            http://www.svekub.se
            Min Zoon

            Kommentar

            • brummel
              • May 2004
              • 73

              #7
              Tackar för tips, botaniserar på siterna nu. Såg att fraktkostnaden på Aquaristic.net är 18:98 euro, för max 32 kg. Riktigt så mycket flingor hade jag inte tänkt köpa :-). Kanske borde man slå sig ihop flera som bor i närheten.

              Kommentar

              • black_molly
                • May 2004
                • 279

                #8
                www.pwss.nu
                MVH<h6>BM</h6>

                Kommentar

                Arbetssätt...