Försäkring,,

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • sporre
    • February 2002
    • 11

    Försäkring,,

    Jag har en försäkring på länsförsäkringar,,ja det skulle ju vara det bästa,,men nu är det som så ,,att jag fick strömavbrott i 18timmar,,ja det som hände var ju att 12 st tropheus dog för mej ,,så jag ringde ,,humm svaret blev det ,,att från den 1/1 -03 så är inte våra fiskar med i försäkringen längre,,det gäller alla husdjur,,så var det med det ,,så kolla över era försäkringar om ni har mycket och dyr fisk,,det är bara akvariumet och växter som gäller nu,,MvH sporre
  • Scan
    • November 2002
    • 93

    #2
    För djävligt! Så växterna kan ersättas, men inte fiskarna? Det enda raka borde ju vara att kräva elleverantören på ersättning, men det lär ju inte heller lyckas...

    Kommentar

    • sporre
      • February 2002
      • 11

      #3
      ja det har jag gjort och får hem papper som ska fyllas i ,,ja sen vet men ju hur det är ,,det tar tid ,,och sen går det nog inte som man vill,,dom kan nog inte förstå hur 12st fiskar kan kosta 10,800kr ,,men det kan ju vi som vill ha dom **ler**
      men jag tycker det är surt att det inte går att försäkra dom,,det går ju med nästan allt annat ,,och det är ju ingen billig hobby vi har en del av oss
      MvH sporre

      Kommentar

      Arbetssätt...