tankar om andras akvarier.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • zingo_boy
    • August 2002
    • 983

    tankar om andras akvarier.

    jag undrar hur många akvarier kjell har egentligen. eftersom han nu är en av sveriges ledande akvarist (vad jag vet) och vet mycket om fiskar och så, enligt den synvinkeln borde han ha en hel uppsjö av akvarier. men från en annan synvinkel så borde han ju inte ha de, eftersom han borde ha många föredrag här och där, sen är de väl också mässor ett X antal ggr/år. och då är han ju inte hemma och kan ta hand om sina akvrier. ja, vad vet jag. men hur många har han nu?
  • Mariaa
    • January 2002
    • 591

    #2
    Hej!
    Kjell har väl hållit på med akvarier i så många år därför vet han mycket. Han har lång erfarenhet och om jag har fattat det rätt så har han väl haft en akvarieaffär (djuraffär) en gång i tiden. Jag tror ju inte att det är så att ju fler akvarium man har desto duktigare på det är man.
    Men detta är ju bara min åsikt och gissning. Kjell får väl svara själv på din fråga.
    Mvh Maria

    Kommentar

    • zingo_boy
      • August 2002
      • 983

      #3
      ja de får han. de hade varit kul att få veta, de sägs ju att skomakarns barn har de sämsta skorna, och jag vill veta om detta är sant.

      Kommentar

      • imported_n/a
        • September 2003
        • 81

        #4
        Alltså, Det behöver inte betyda att han har typ 20-100 akvarie hemma, kan ju har 5-10 st och sen säljer han bort fiskarna och sen köper nya för att testa eftersom han har tröttnat
        Heja fiskar, Hej fiskar.

        Kommentar

        • Oscar Cederqvist
          • November 2002
          • 6546

          #5
          http://www.zoopet.com/akvarium/forum/pop_profile.asp?mode=display&id=12
          Oscar Cederqvist

          Kommentar

          • zingo_boy
            • August 2002
            • 983

            #6
            de va inte många han hade, men de är inte kvantité som räknas utan kvalité. jag önskar jag hade så också.

            Kommentar

            Arbetssätt...