SARF-aktuellt?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tomas J

    • January 2002
    • 60

    SARF-aktuellt?

    Hej!
    Jag har hört att medlemmar i akvarieföreningar anslutna till SARF ska får en tidning hemskickad till sig 4ggr/år. Jag är nyfiken på denna tidning. Format, omfång, svartvit eller färg och innehåll?

    En liten beskrivning av tidningen helt enkelt.

    MVH. Tomas Johansson
    Tomas Johansson
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Hej Tomas,
    En liten beskrivning av SARF-aktuellt hittar du på "Boktips", "Tidskrifter".
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell

    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Tomas J

      • January 2002
      • 60

      #3
      Man tackar!
      Precis det jag sökte. Jag har inte lärt mig hitta allt på sidan ännu. Men nu har jag upptäckt en avdelning till.

      MVH. Tomas Johansson
      Tomas Johansson

      Kommentar

      • Olle A
        • January 2002
        • 1661

        #4
        Jag tycker att SARF-aktuellt är en mycket bra tidskrift! Dock har jag aldrig fått den hemskickad, men det beror kanske på att föreningarna jag är med i räknar med att jag kommer på mötena. Dessutom är jag tveksam till om detta medlemsblad finns i välsorterade zooaffärer - Kjell, kan du nämna några exempel på zooaffärer som säljer eller delar ut SARF-aktuellt till sina kunder? Annars är boktipsavdelningen riktigt trevlig, även om det säkert finns mycket kvar att lägga in. Har du tänkt ha med Killibladet och Malbiten bland tidskrifterna? Vet du om Poeciliabladet finns kvar? SRGS har tyvärr ingen egen tidskrift.

        Olle

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #5
          Hek Olle,
          1/ Jag har varit hos grossisten Simontorp och jag vet att de distiruberar ut en del SARF-aktuellt till olika akvarieaffärer. Så affären borde kunna vända sig till Simontorp om de vill ha några exemplar.
          2/ Vad gäller övriga tidskrifter så lägger jag självklart in dem. Hade tänkt att inom kort (tyvärr har dygnet bara 24 timmar) skicka ett brev till alla specialföreningar och tipsa dom om att de kan lägga in sina möten i vår kalender och som du nämner, har de några medlemstidningar så lägger vi självklart in dem bland "tidskrifter".
          De vi lade in nu var vad jag hade till hands.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell

          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...